Kanarifuglene: [KL] League
-
Het volgende weekend event is Transfer Frenzy.
Ik denk dat 90% van de spelers dit liefst niet wou.
Daarom:
Maris en ikzelf zullen proberen om zoveel mogelijk spelers te contacteren per divisie met de vraag of men akkoord gaat met volgende optiesoptie 1: Elke transferronde max 4 spelers op de transferlijst plaatsen + max 2 spelers aankopen. (scout niet inbegrepen)
optie 2: Elke transferronde max 3 spelers op de transferlijst plaatsen + max 1 speler kopen. (scout niet inbegrepen)
optie 3: Geen van beide opties en toch voor de max gaan -
@wooper_NL Top, goed dat er wordt mee gedacht in deze!
-
Ik wil bij deze de organisatie achter de KL competities bedanken om dit steeds mogelijk te maken. Er zit tijd en werk in om dit allemaal te regelen.
-
En ook uiteraard een bedankje naar de managers die blijven meespelen en terug joinen.
-
@Furrax_NL Wat een vriendelijkheid zeg, was Liverpool nou maar 25 jaar eerder kampioen geworden.
-
Betekent dit verhoogde verkoopkans en weer 6 spelers max op de tl? Die actie is nog niet zo lang geleden.
-
@McWilliam_NL Inderdaad. Gisteren navraag gedaan bij de KL1 spelers om tot een akkoord te komen, helaas is dit mislukt.
-
Zoals bij alle weekend acties zijn er mensen die er voordeel bij hebben en mensen die er niets aan hebben. Er zijn ook nog steeds mensen die legends kopen voor 100 coins (of meer in competities met BC compensatie).
-
Overigens vind ik wel dat ze het aantal buitenlandse spelers op de transferlijst moeten verhogen tijdens zo'n actie. Dat had GB de vorige keer over het hoofd gezien en GB kennende is dat nu ook niet aangepast.
-
@meneer-Speksnijder_NL Haha.
-
@wooper_NL
Wat wordt het? Want het event begint morgen al -
@Lucasdjong_NL Na wat inventariseren, moeten wij concluderen dat er geen aangepaste regels zullen komen nav het event aankomend weekend, omdat niet iedereen akkoord gaat.
-
Op dit moment in KL4A staat er GEEN ENKELE speler op de TL van de CPU. Gewoon belachelijk. Wil GB alles op scouten zetten???
-
@Furrax_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Op dit moment in KL4A staat er GEEN ENKELE speler op de TL van de CPU. Gewoon belachelijk. Wil GB alles op scouten zetten???
Nee daarom koop ik van jou
En als er spelers opstaan worden ze gelijk opgekocht en weer te koop gezet door managers, zie je nu in elke competitie door die weekend event gekte -
Blijft onzin.
-
GB heeft zichzelf net als de vorige keer tekort gedaan tijdens deze promotie. Als ze per worker 10 buitenlandse spelers meer op de transferlijst hadden gezet dan hadden ze 80 extra coins per actieve competitie per dag verdiend.
Ook ik heb wel eens misgegrepen gisteren of vandaag (bijvoorbeeld door een "Oops... Er is iets verkeerd gegaan." melding) en ik heb ook op verschillende momenten geen of minder dan 4 spelers te koop gehad. Maar heel erg is dat niet, het zal iedereen wel eens overkomen.
-
Nu alweer niks. Ik heb het alweer gehad. Trieste bedoeling van GB.
-
Is ergens de nieuwe jaarranking terug te vinden? Alvast bedankt.
-
@PíoPíoUDLP_NL Die volgt zsm
-
Hi iedereen!
Hier is ie dan: de KL Jaarranking 2020
Ieder seizoen zorgt weer voor de nodige verschuivingen, en zo ook na ons vorige seizoen in Spanje en VS.
De gaten zijn niet groot, dus het kan nog alle kanten op in de top.Note: Nav vorige jaarranking, zijn de punten van KL5 (begin dit jaar) toegevoegd.
Verder nog een vriendelijk verzoek:
Ik probeer zoveel mogelijk de crewveranderingen per manager te volgen. Mocht je van crew veranderd zijn en staat het nu verkeerd in de jaarranking, stuur mij dan een PM, dan pas ik dit aan.