Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ik lees dat Feyeoord voor St. Juste en Haps gaat. Hopen op top-3 dus weer volgend jaar
-
Cambuur weer terug naar gras, lees ik net. Schande dat dat dan bij een club als PEC toch niet schijnt te kunnen
-
@timeenennaam_NL Het zal tijd worden, ik moet wel zeggen het slechtste kunstgras ligt hier ook in het cambuur stadion, en veel blesures iedere wedstrijd, dus niet verkeerd dat er weer gras komt te liggen, dit hoort in ieder stadion zo te zijn.
-
@timeenennaam_NL PEC heeft geen trainingscomplex meer toch? Dan moeten ze dat eerst weer fixen, vast geen geld voor
-
@Suiz-Luárez_NL
Be Quick '28 zit pal naast het stadion, gewoon deal sluiten dat daar gras komt en daar trainen. -
Moest toch even lachen om deze uitspraak van Overmars: "Nick is niet te koop"
-
@l0rdShishio_NL Nja het is natuurlijk geen wereldspeler maar als je al 3 verdedigers hebt verkocht is het wel logisch dat je een belangrijke andere verdediger behoudt. Nick is bovendien gewoon basismateriaal als linksback nu
-
@l0rdShishio_NL Tja je kan ook al je sterkhouders verkopen zoals PSV doet.
-
@hap-slik-weg_NL Of gewoon je toptalenten allemaal voor een appel en een ei weggeven omdat je kuttrainer ze er niet in wil zetten
-
Ajax is zichzelf wel ff flink aan het verkloten ja. Denk trouwens ook dat we er sowieso af gaan in Nice straks.
-
@Suiz-Luárez_NL "toptalenten". Bazoer wilde helaas niet op de bank gaan zitten, of vond jij het lekker lopen zonder Schone op 6? Tete sure agree, maar heeft meer te maken met mijn biased opinion tegenover Veltman. Riedewald heeft het gewoon niet kunnen waarmaken vind ik.
In de potjes als hij mocht invallen/starten in de EL altijd wel een cruciale fout waar een goal uit komt. Vond hem ook altijd heel lui ogen. En Viergever heeft gewoon het seizoen van z'n leven gedraaid en ik zie in Riedewald geen LB en met de Ligt staat er alweer wat beters klaar dan Riedewald op centraal en op 6 gaat die er ook niet meer inkomen.
Enige die weg is gegaan voor een appel en een ei is Tete. Riedewald en Bazoer heb je voor 20 millie plus verkocht terwijl het bankzitters waren.
-
Trouwens Lille en Lille -1 gepakt.
-
@hap-slik-weg_nl Je bedoelt Nice denk ik. Maar slechte bet, het wordt een gelijkspel (0-0 of 1-1) en thuis wint ajax met 2-0
-
3-1 in Nice, 3-0 in de Johan Cruiff arena
-
@sirclitjeslikker_nl Teken ik voor.
-
@hap-slik-weg_nl
ik had bazoer, ziyech en klaassen wel op middenveld willen zien. Toen Schone erin kwam, kwam ook Ziyech ook middenveld. Riedewald vond ik sws altijd wel overrated. te klein, slap en onatletisch. sws helemaal niks te zoeken centraal achterin. -
Ik vond het zonder Schone op 6 wel lekker lopen als vd Beek daar stond trouwens hoor Hap Slik. Schone is 1. en goede voetballer en 2. een cultheld en het zou facking zonde zijn als hij buiten de basis valt, maar puur rationeel gezien heb ik het liefst een iets feller en verdedigender type op 6. vd Beek kan dat prima en ik denk dat Bazoer dat nog beter had gekund.
-
@sirclitjeslikker_nl Vd Beek gaat op 6 spelen en Frenkie op 8, Schöne gaat zijn basisplaats verliezen, dat lijkt me na vandaag wel duidelijk
-
Schone kan het idd gewoon niet meer bijbenen. Denk dat je hem nog wel prima kan gebruiken om wat gevaarlijk afstandsschoten af te vuren tegen park the bus tegenstanders
-
@suiz-luárez_nl
Schöne knokt zich wel weer terug in de basis, geweldig karakter.