Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_nl
dit zijn helaas gewoon spelers die na jarenlang verhuur amper 3 miljoen opbrengen. -
@bringdaruckus_nl Nog steeds meer dan menig Eredivisie speler
-
@hap-slik-weg_nl
dat wel maar een klapper als 23 miljoen voor Nathan Ake of 19 miljoen voor Traore hoef je iig niet te verwachten.Jammer dat Loftus Cheek eigenlijk nooit voor vitesse heeft gespeeld. Zou gekke runs kunnen maken in Nederland a la yaya
-
Luis Manuel Orejuele (RB) naar Ajax. Ben benieuwd. Mag toch hopen dat ie beter is dan Veltman.
YT filmpjes zeggen niet alles, maar dat ie achterlijk hard kan rennen viel me gelijk op
-
Wat zou het uitmaken of hij beter is dan Veltman? Het is niet dat ze Joel dan uit de basis gaan halen ofzo hoor.
-
@sirclitjeslikker_nl
Misschien wil Frank de Boer hem wel. -
Die heeft net fosu-mensah gehaald
-
@joopjah-both_nl Heeeuuyyy Jopieee. Weer klaar voor een hard en zwaar seizoen?
-
Eindelijk toont Marc Netto eens ballen. Gewoon lekker 40 miljoen op Sanchez afwijzen. Laat al die clubs maar tegen elkaar opbieden zodat als hij toch vertrekt je er een miljoentje of 60 aan over houdt
-
@spectraaaaa_nl Doe maar 60/70 idd. Als Mbappe voor 160/180 miljoen weg gaat mag Sanchez ook best wat meer kosten.
-
@hap-slik-weg_nl Ja precies. 2 maanden geleden dacht ik nog dat je voor 40 miljoen toch wel stiekem mag gaan beginnen met onderhandelen, maar aangezien deze knettergekke markt in de laatste paar weken nog eens dubbel zo gek is geworden gaat ie voor 40 miljoen precies helemaal nergens heen. Ze gaan maar extreem grof geld betalen
-
60 miljoen voor Sanchez, jullie leven in Disneyland
-
@joopjah-both_nl
veltman - fosu mensah - riedewald - aanholtvan de hoorn en Dijks backup
-
het zou wel enorm goeie marketing zijn als Sanchez na een jaar al voor een miljoenenbedrag naar een echte topclub zoals Real Madrid gaat. Dan kan je dat tegen al die talenten uit zuid amerika zeggen: kijk naar sanchez
-
@dominicm_nl Want een Mbappe is wel 180 miljoen waard?
-
Frankie gaat weer lekker #lol
-
Ik heb alvast iedere maandag vrij genomen in maart en april, enige vraag is niet of maar wanneer we weer kampioen worden dit seizoen
-
Sterk!
-
@joopjah-both_nl Ik hoop het voor je. Wedstrijd tegen Vitesse was niet al te best
Persoonlijk zou ik het ook wel leuk vinden. -
@joopjah-both_nl
tegen de tijd dat feyenoord weer kampioen wordt, ben je al met pensioen