Voetbal: De Nederlandse competities
-
@de-boterbloemen_nl
vindt ik, man man man -
@tomruitenbeek_nl De Ligt maakt veel cruciale fouten, Veltman is beter op die positie denk ik. Rechtsback is gehaald uit Colombia maar lijkt er voorlopig weinig van te kunnen. Wöber wel gewoon goede aankoop denk ik
-
@suiz-luárez_nl als er iemand bij Ajax mr. Crucial is dan is het je boy Joël. Die Orejalu vond ik juist tot nu toe wel leuk spelen. Achja als het goed is komt er nog een nieuwe Argentijn binnen in de winter dus we gaan het allemaal wel weer zien.
-
Joël-ke wedstrijd een fout
-
...of tien
-
Ik vind die Kenny Tete van Lyon wel goed.
Weet niet of een speler van Lyon naar Ajax wil komen, maar wat mij betreft leg je daar gewoon ff een flinke zak geld voor neer. Heb je de komende jaren in ieder geval een beest van een verdediger en een investering van 15 miljoen in hem zie ik nog wel terugverdiend worden.
-
Je kan je toch niet voorstellen dat een club als Lyon de beste rechtsback van Nederland gewoon bij het grof vuil zet
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Je kan je toch niet voorstellen dat een club als Lyon de beste rechtsback van Nederland gewoon bij het grof vuil zet
Laat hem maar naar Ajax komen
-
ADO nogsteeds op 2-1.
-
-
Ik las dat er een mooie kans op 2-3 was via Berghuis of Kramer? En de kritiek op Jones.
-
@furrax_nl said in Eredivisie:
Ik las dat er een mooie kans op 2-3 was via Berghuis of Kramer? En de kritiek op Jones.
Berghuis had kans op 2-3
-
En nu staat Ajax achter. Alhoewel dat gaat wel goed komen.
-
@furrax_nl said in Eredivisie:
En nu staat Ajax achter. Alhoewel dat gaat wel goed komen.
Hope so.............
-
Spannend.
-
Hoop niet dat Ajax straks alle zeilen bij moet zetten om die tweede plaats vast te houden...
-
Pijnlijk dat verlies & PSV heeft ook veel geluk gehad zeg.
-
We moeten Urby halen, uitstekende linksback met ervaring die voorzetten geeft die ooit aankomen, en dan hoef je ook niet meer met 4 centrumverdedigers te spelen in 1 linie, lachwekkende shit.
-
Ik ben een PSV-fan en ben uiteraard erg blij dat mijn ploeg bovenaan staat. Wat een zenuwslopende wedstrijd was het tegen Twente die heel erg goed speelden.
Voor de Ajax en Feyenoord-fans onder ons (die zijn hier waarschijnlijk in grotere getalen aanwezig dan PSVérs): de competitie is nog lang niet gespeeld. Hoe vaak heeft PSV na de winterstop niet een voorsprong uit handen gegeven in het Frank de Boer-tijdperk? Ajax werd iedere keer kampioen omdat PSV onder de druk bezweek.
Ajax is nog niet waar het moet zijn. Feyenoord is in een dip maar gaat er ook uit komen, want ze missen gewoon defensieve spelers (logisch: blessures). PSV heeft een erg zwakke verdediging die ze op een gegeven moment punten gaat kosten. Alles kan nog gebeuren; om te beginnen winnen bij PEC wordt al een lastige klus voor PSV.
Ik zie Ajax en Feyenoord nog best kans maken. (Deels om mij zelf in te dekken deels omdat ik dit echt denk)
-
@furrax_nl PSV dwingt het geluk af.