Voetbal: De Nederlandse competities
-
Wie zit Jeffrey de hele tijd te downvoten #lol?
-
-
Kun je trouwens zien als je op die -1 gaat staan of klikt.
-
Ik kan alleen upvotes zien
-
@Sam-08_NL Is snitchen tegenwoordig ook een taak van mods?
-
@Sam-08_NL Is alleen zichtbaar voor staff en mods, dat was toch al bekend?
-
@jeffreyelzinga_NL Je bedoelt met die penal die ze niet kregen? Of het buitenspeldoelpunt van Griezmann dat niet buitenspel was? Uiteindelijk maakt dat niks uit voor het resultaat in de groep.
-
Wist ik niet
-
Ik denk dat dat wel zal steken inderdaad, we gaan het meemaken
-
Neem aan dat er binnenkort een huldiging op de Coolsingel is voor het winterkampioenschap?
-
Pas nou maar op met het bestickeren van de kampioensbus dit jaar #lol
-
Als we zondag van PSV winnen is het klaar, dan is de titel binnen.
-
Dit was de kampioenswedstrijd
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Als we zondag van PSV winnen is het klaar, dan is de titel binnen.
Ik herinner me de Graafschap uit.. dus laten we het gewoon maar even afwachten
-
@SIRclitjeslikker_NL We hadden gewoon van Twente moeten winnen, hadden we PSV op 9 punten kunnen zetten. Nu is het maximaal 6, dat is nog zeker overbrugbaar voor PSV als ze weer goed gaan voetballen. En ik denk dat ze in de winterstop 1 of 2 versterkingen doen en dat het dan nog wel gaat draaien, zeker als Guardado, Hendrix en (nooit gedacht dat ik het zou zeggen) Locadia terugkomen.
-
Ik heb zo'n gevoel dat Go Ahead-uit heel veel zeer gaat doen over 5/6 maanden XD
-
Ik zie het nu al voor me. In de terugronde verliest van Feyenoord weer tegen Go Ahead waardoor de titel wordt misgelopen met 4 punten verschil.
-
@Kagchelland_NL haha, wat dacht je van Ajax uit dan
-
@spectraaaaa_NL Of op de laatste speeldag in een volle kuip tegen Heracles. Lijkt me hilarisch als een team het in de slotronde nog laat liggen.