Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Suiz-Luárez_NL
ik vind dit eigenlijk wel iets erger dan wat de meeste voetballers zeggen. De meeste houden het bij zichzelf enzo. Hij pakt gewoon de credits van Sanchez :s -
Wat voor ballen moet je die De Jong gaan geven wil hij gaan scoren man man man
-
Hoeveel mensen moet je de wedstrijd uit trappen voordat je geel krijgt man man man
-
Leuk dat ze zo'n dramascheids aanwijzen voor een pot als deze. 2de helft gaat gewoon ontaarden in een ordinaire schoppartij omdat van Boekel deze wedstrijd niet in de hand houd
-
@spectraaaaa_NL Nee het is cool om in toppers gewoon alles toe te staan. Guardado had geel moeten hebben voor die overtreding op Anwar en daarna ook nog een voor die op Klaassen waar hij een zeer veelbelovende aanval eruit schopt
-
@Suiz-Luárez_NL
Lol, als een tikje tegen de knie en een bodycheck al twee blessures oplevert moet je eerder naar de fysieke toestand van je eigen spelers kijken denk ik -
die casseira kan er ook geen moer van. Zie ook nergens kwaliteit in hem. Niet op technisch gebied, niet op fysiek gebied en een koele afmaker is het ook niet bepaald
-
2 punten verloren, als die kutspits gewoon 1 van die ballen erin schiet win je dik en dik verdiend
-
@Suiz-Luárez_NL
je had nog beter zivkovic kunnen houden. -
ik blijf zeggen, ajax had gwn balotelli moeten halen
-
@Suiz-Luárez_NL Maar beslissingen in de eerste seizoenshelft hebben toch geen invloed op de titelstrijd. Alleen onterechte penalties in de laatste speelronden.
-
@timeenennaam_NL Ik weet niet of jouw onderrug van staal is, maar op het moment dat die hol staat kan hij zo'n tik over het algemeen niet verdragen.
Die overtreding op Dolberg leek wel per ongeluk, maar pakte geniaal uit voor PSV. Dolberg heeft in die 3 minuten dat hij serieus mee kon doen meer goede balcontacten gehad dan Cassiera.
-
Toch verrassend dat PEC en ADO op dit moment duidelijk de zwakste ploegen van de Eredivisie zijn, had eerder Roda/GAE/Excelsior verwacht...
-
ik snap trouwens eigenlijk niet hoe je geblesseerd kan raken van een knietje tegen je bovenbeen
-
@bringdaruckus_NL Nooit een IJsbeentje gehad :D?
-
@hap-slik-weg_NL
Nee maar wij waren/zijn denk ik de meest fysieke club in Nederland#lol Daar werden spelers ook gewoon op gescoutIk heb zo beetje altijd tegen slappe dwergen gevoetbald. Zelfs bij teams die een jaar ouder ons waren was het soms nog niet helemaal eerlijk ;p.
-
@bringdaruckus_NL Maar kinderen van jouw etniciteit ontwikkelen zich ook sneller dan blanke kindjes, dus dat geeft je al een voordeel met leeftijdsgenoten als je aan het puberen bent
-
@Suiz-Luárez_NL
We waren vanaf de f-jes al groter, sterker en sneller ;p. Bij ons zouden ze spelers als Clasie, Veltman gewoon weigeren vanwege gebrek aan fysiek.Vooral bij Marokkanen viel het op omdat die echt wel konden voetballen maar vaak niet werden aangenomen
-
@bringdaruckus_NL Dat zie je ook aan al die Marokkaanse mannetjes in de Eredivisie, zijn allemaal smalle kleine technische mannetjes
-
@Suiz-Luárez_NL klopt van alle mocro's die bij ons speelde heeft de grootste problemenmaker de beste carriere. Is het toevallig dat hij 15 kg zwaarder is dan de gemiddelde mocro? De rest kan zich nauwelijks handhaven in de middenmoot/degradatiekandidaat in de eredivisie.
Het hele mentaliteitsprobleem onder Marokkanen vind ik ook zwaar overrated.