Voetbal: De Nederlandse competities
-
@peter-osm-master_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@Glennevire_NL Liegen is wel erg kort door de bocht, laten we het dan maar op kennis houden
Hahaha das waar, sorry
-
No problemo :slight_smile:
-
@SIRclitjeslikker_NL
Ik weet nog dat 10 jaar geleden Mourinho daar ook al over zeurde. Toch trekt ie bij iedere club weer ergens een blik vol ghanezen, nigerianen en ivorianen open #lol -
@peter-osm-master_NL http://www.soccernews.nl/news/377011/Kameroen_baalt_van_Onana:_Mogen_van_de_FIFA_maatregelen_nemen
Hier staat dus dat een nationale bond van de FIFA spelers mag straffen als ze zich niet aan de oproep houden.
-
@Z-man_NL Is toch te belachelijk voor woorden? Eigen keus maakt dus niet meer uit tegenwoordig?
-
Belachelijk... als ik toch niet wil spelen voor me land, daar is toch niets mis mee? Kan toch? De fysieke belasting is te zwaar, je hebt een hekel aan al dat reizen, kunt die teamgenoten niet uitstaan... weet ik veel. Dit zou dus betekenen dat je verplicht wordt om overal op te draven voor je land. Belachelijk..
-
Mocht Onana geschorst worden zal dat wel een flinke aderlating zijn. Niets of niemand praat meer over Cillessen, die toch vrij populair was bij Ajax. Daarnaast zijn de meeste Ajacieden van mening dat Krul gewoon lekker gaan banken als hij weer volledig fit is (als hij dat al niet is). Dat zegt toch wel genoeg over de prestaties van Onana
-
@Sjinne_4_ever_NL Ach, als het over een Nederlander zou gaan, dan zouden wij moord en brand schreeuwen.
-
@Z-man_NL Zou niet weten wat we met een aanvallende middenvelder moeten, die hebben we genoeg. Liever gewoon een linksback en linksbuiten erbij
-
@Suiz-Luárez_NL idd. Hij had gewoon direct bij ons moeten komen ipv voor het geld te gaan.
-
Wat hap-slik-weg zegt. Daarnaast zie ik niet gebeuren dat hij een meerwaarde zal zijn voor Ajax. We hebben Traore al die als huurling geen zak presteert
-
sc Heerenveen gaat zich versterken
met het toptalent Martin Odegaard.De
18-jarige Noorse middenvelder wordt
gehuurd van Real Madrid.Dat meldt het
Spaanse Marca.Odegaard maakte vorig jaar zijn debuut
voor Real.Met 16 jaar en 157 dagen was
hij de jongste debutant ooit bij Real.
Op 15-jarige leeftijd maakte hij al z'n
debuut voor het Noorse elftal. -
Als hij daadwerkelijk naar Heerenveen gaat vind ik het wel een grote stunt. Ben benieuwd.
-
Dat is nog eens een opvallende transfer! Ben benieuwd of hij de verwachtingen een beetje waar kan maken. Zal me niks verbazen als we een gevalletje Mastour krijgen, die valt als gewezen supertalent ook compleet door de mand bij PEC Zwolle.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Dat mag ook maar dan moet je gewoon geheel weigeren om nog uit te komen voor je land. Niet de ene keer wel en de andere keer niet.Dan moet je maar een Kevin Boantengje doen. 2010 wk gespeeld. vervolgens stoppen na het wk voordat kwalificaties beginnnen in 2011. 2014 weer wk spelen #lol Daarna niks meer en nu wil die opeens in 2018 weer wk meedoen
-
Mooi dat hij voor heerenveen gaat spelen, komt hij in elk geval waarschijnlijk ook aan veel wedstrijden. Zou voor psv, ajax en feyenoord voor de breedte ook niet verkeerd zijn.
-
Kan hij zich daar ontwikkelen. Na anderhalf jaar bij Heerenveen is hij weer eigendom van Real en kunnen wij hem +25miljoen ruilen voor Dolberg
-
@SIRclitjeslikker_NL
lol dolberg lijkt me totaal geen type real madrid spits -
@bringdaruckus_NL Meer iets voor Barça idd