Voetbal: De Nederlandse competities
-
Go on
-
Ajax
-
Als Ajax zo door blijft voetballen maken ze zeker kans om landskampioen te worden. Het is nu nog maar 2 punten verschil met Feyenoord.
-
@TheTransporter_NL zeker kans om? We zijn de gedoodverfde favoriet man #lol
-
Zal waarschijnlijk weer tussen PSV en Ajax gaan, PSV staat er ook nog steeds vlak achter. Feyenoord is ergens eind februari wel weer uitgespeeld
-
@SIRclitjeslikker_NL Dat waren we de afgelopen 2 jaar toch ook?
-
ik zie psv nog steeds als favoriet. Feyenoord zit nu al aan zijn top, psv nog lang niet. Ajax mist in februari Ziyech en Traore.
-
Mwah moet bij ons zeker op de vleugels nog wel wat gebeuren in de winter om mee te gaan doen. Aanvallend is het echt te beperkt momenteel. Mist toch een Lestienne die met een onberekenbare actie een dooie wedstrijd open kan breken.
-
@bringdaruckus_NL Is maar de vraag in hoeverre dat een aderlating gaat worden met Nouri/Cerny op de bank. PSV speelt gewoon erg kut dit seizoen ben benieuwd of Philip het weer op de rails gaat krijgen.
-
@hap-slik-weg_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@bringdaruckus_NL Is maar de vraag in hoeverre dat een aderlating gaat worden met Nouri/Cerny op de bank. PSV speelt gewoon erg kut dit seizoen ben benieuwd of Philip het weer op de rails gaat krijgen.
Ik denk niet dat deze 2 er in komen. Zal wel el ghazi en bazoer (als hij niet weggaat) of van den beek worden wss.
-
@bringdaruckus_NL El Ghazi gaat waarschijnlijk weg in de winter ;). En denk niet dat Bazoer basis gaat spelen zolang Schöne het prima doet op zijn plek. Denk dat Bosz inmiddels gezien heeft dat er creativiteit op het middenveld nodig is. VD Beek zou ik ook nog wel oké vinden, maar dan krijg je wel een loopmiddenveld.
-
@bringdaruckus_NL El Ghazi gaat waarschijnlijk weg in de winter ;). En denk niet dat Bazoer basis gaat spelen zolang Schöne het prima doet op zijn plek. Denk dat Bosz inmiddels gezien heeft dat er creativiteit op het middenveld nodig is. VD Beek zou ik ook nog wel oké vinden, maar dan krijg je wel een loopmiddenveld.
Ik denk niet dat ie weg is in de winter. Bazoer en Tete daarentegen.
-
@bringdaruckus_NL Wordt sowieso een interessante winterperiode voor Ajax. Schöne heeft nog half jaar contract (zou interesse zijn van Fiorentina), Bazoer/Tete/Riedewald ontevreden/ondergewaardeerd en El Ghazi wil natuurlijk ook graag spelen.
-
@coachmaster7_NL hahaha snap je, die Feijenoorders hebben weer zomaar hoop terwijl ze er stee vast na de winterstop niks van bakken.
gaat gewoon tussen Ajax en PSV -
@Dave-Jansen_NL nee ieder team met Fred Rutte als coach bakt er na de winter niks meer van Ziyech kan ook geblesseerd raken en dan zit Ajax met groot probleem. Ik ben voor PSV maar vind een kampioenschap van Feyenoord ook niet erg, vorige was alweer 1999. Toen zaten velen hier nog op de creche ofzo
-
@bringdaruckus_NL Wordt sowieso een interessante winterperiode voor Ajax. Schöne heeft nog half jaar contract (zou interesse zijn van Fiorentina), Bazoer/Tete/Riedewald ontevreden/ondergewaardeerd en El Ghazi wil natuurlijk ook graag spelen.
Ik denk dat Riedewald sws wel blijft en geen problemen zal veroorzaken. Schone zie ik ook niet weggaan en gewoon verlengen.
Ik zit nog steeds op de eerste uitspraak van Mino te wachten maar blijkbaar is die nog steeds niet klaar met pogbazz moneyz te tellen#lol
-
wtf is er met die smileys gebeurd?
As a new user, you can only post once every 120 second(s) until you have earned 3 reputation - please wait before posting again
prachtig dit trouwens... meer dan 30000 fp...
-
Bosz moet gewoon heel snel normaal gaan doen en Tete een kans geven, Veltman speelt al weken dramatisch. Verder hoeven Riedewald en Bazoer van mij niet direct in de basis, maar je moet ze in ieder geval wel wat speeltijd geven en niet laten wegrotten op de bank, zijn Ajax' grootste talenten.
Ohja en meneer Gudelj gewoon 3 jaar laten wegrotten in het 2e wat mij betreft, een Boilesentje, gewoon die carrière vernietigen -
@bringdaruckus_NL Je moet meer dan 3 reputatie hebben. Dan heb je die 120 seconden regel niet meer.