Voetbal: De Nederlandse competities
-
@l-r-van-kessel_nl haha ja, eerste stuk op jou, namelijk dat het mij niet uitmaakt of die bal over de lijn was of niet, en in het tweede stuk reageer ik op Rodney. Laten we het handjevol mensen dat hier uberhaupt nog op reageert maar allemaal in de discussie betrekken.
Eens met Joost
-
Lekker dan, hele beleid van Ajax op de schop om een dickpick. Dat mag dan wel een behoorlijke pik zijn
-
@sirclitjeslikker_nl Wil je dickpick?
-
Wat mij opvalt is de recente contractverlenging van Overmars. Nu doen de geruchten dat Van Der Sar wist van de praktijken van Marc.
-
@furrax_nl Andere kant hadden zij Marc kunnen verkopen als de geruchten al langer speelden.
Dit is eerder door het overdreven metoo gezeik en het willen deugen half naar buiten gekomen. De andere kant van het verhaal blijft namelijk nog buiten schot. Net zoals bij theVoice.
Zonde dat dit zo gebeurd voor Ajax, echter is er geen man over boord zonder Overmars lijkt mij.
Heel die mediahype is echter wel vermoeiend, er zou eens zoveel aandacht moeten zijn voor het gezeik bij de grens met Rusland waar Nederland ineens besluit de Oekraine te helpen.
Maar de maatschappij gedijt beter bij simpel brainless news.OT:
PSV heeft zichzelf verder geëlimineerd, de rode loper is nu uit voor Ajax naar de zoveelste titel.
-
@l-r-van-kessel_nl Ja, je kan beter een mes tussen iemands ribben steken dan opmerkingen tegen vrouwen maken waar je niet 100% zeker van weet dat ze niet verkeerd kunnen vallen
-
Gisteren won Ajax overtuigend van AZ, al had ik AZ liever zien winnen omdat ik hen de bekerwinst gun.
De mensen in Alkmaar zijn namelijk echt blij met zo'n prijs i.t.t. wij als Ajacieden. Leuk voor erbij maar het is geen feestje waard.Het voordeel is wel dat Ajax nu revance kan nemen op de slechte JCS wedstrijd aan het begin v/h seizoen.
-
Ajax heeft Feyenoord voor de 2e keer dit seizoen verslagen.
PSV blijft in de achtervolging op Ajax.De strijd onderin is daar in tegen net zo spannend.
Willem II en Sparta hebben allebei een puntje gepakt, RKC heeft zelfs gewonnen.
PEC en Fortuna mogen er mijn ziens wel uitvliegen dit jaar , hopelijk gaat RKC in het kielzog van deze clubs mee.
GAE, Cambuur en NEC hebben zich keurig staande weten te houden tot dusver en is degradatie bijna niet meer mogelijk.Daarover gesproken krijgen we vermoedelijk Volendam en (helaas) Emmen ervoor terug. Zelf hoop ik dat Excelsior aan de ene kant niet promoveert omdat ik er liever op vrijdagavond naartoe ga i.p.v. zater/zondag. Maar Excelsior maakt ook een serieuze kans op promotie omdat zij het bloed van Volendam beginnen te ruiken.
-
Marc Overmars naar Antwerp...
-
@furrax_nl Toch zuur voor hem dat er geen betere club voor hem in de markt is.
Wel harde overwinning van Ajax gisteren. 2e helft gas erop en Feyenoord is er niet meer aan te pas gekomen. Wel zijn ze zelden met zulke aanvallende intenties naar de Arena gekomen. Respect en GG's
-
@furrax_nl Niks mis mee. Daarbij hebben ze in België minder moeite met vermeende zedendelicten
Goede zet van Antwerp naar mijn mening.
-
@l-r-van-kessel_nl Verkeerde timing. En zaak is zelfs nog bezig...
-
@sirclitjeslikker_nl Heeft hij aan zichzelf te danken.
-
@furrax_nl Overmars was wel echt gruwelijk goed hoor. Vind het echt een blunder van jewelste dat Ajax hem heeft laten gaan.
-
@sirclitjeslikker_nl Kan best zijn maar ik vind zijn ontslag meer dan terecht. Overigens zou ik als Antwerp zijnde hem nog even gewacht hebben om hem binnen te halen. Zijn proces is immers nog bezig. Ondertussen hebben al 2 sponsoren afgehaakt bij de club.
-
@sirclitjeslikker_nl dit kan je toch niet een blunder van jewelste vinden? Als je hem laat zitten maak je toch als bedrijf een complete flater? Om maar niet te spreken hoe je de getroffen vrouwen voor schut zet.
Inhoudelijk hoe hij zijn werk doet en dit gedrag zijn voor mij echt 2 totaal vershcillende dingen.
-
@furrax_nl Dit vind ik idd ook niet handig. Als je dan toch zo naief wilt zijn doe het dan een paar maanden later
-
@patje-miltie_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Inhoudelijk hoe hij zijn werk doet en dit gedrag zijn voor mij echt 2 totaal vershcillende dingen.
Dat zijn zeker twee verschillende dingen.
Goede prestaties van Ajax brengen geluk aan honderdduizenden mensen en dat vind ik een stuk belangrijker dan vinden van de meest moralistische oplossing voor zo'n situatie.
Denk ook niet dat het onmogelijk was om dat gedrag te laten stoppen zonder hem te ontslaan.
-
Ik heb het gevoel dat het in Belgie wel weer overwaait omtrent Overmars. Gelukkig ook maar voor hem.
PSV heeft afgelopen weekend dure punten laten liggen bij Twente. Wel een serieuze comeback van 3-0 achter naar 3-3.
Zoals het er nu uitziet en ik het resterende programma bekijk is de kans reëel dat Ajax op bezoek bij AZ kampioen wordt.
Daar waar PSV pas punten gaat laten liggen uit bij Feyenoord (een paar uur eerder die speelronde).
Al is het voor de supporters leuk als Ajax het in de doordeweekse ronde thuis afmaakt tegen Heerenveen.
Hierdoor is de wedstrijd bij Vitesse uit wederom een formaliteit.Onderin blijft het wel spannend voor een hoop clubs.
FC Zwolle blijft ondermaats presteren en vliegt er terecht uit, Fortuna volgt Zwolle in het kielzog.
Plek 16 wordt een stuk spannender..RKC/Sparta/Willem II strijden hierom. Van mij mag RKC hiervan het onderspit delven. Daar waar Sparta en Willem II 'gewoon' in de Eredivisie horen. -
@l-r-van-kessel_nl ik denk inderdaad ook dat Zwolle en Fortuna er rechtstreeks uit vliegen. Op basis van het gehele seizoen misschien wel terecht.
Laat Emmen en Eindhoven (gewoon een nwe ploeg voor de verandering) rechtstreeks promoveren,
Ik gok dat Willem II en Roda JC promotie/degradatie gaan uitmaken. En dan is het mij om het even.