Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Suiz-Luárez_NL
ik verwacht dat genoemde 3 het ook nog wel minstens 4 jaar volhouden. Voor Real Madrid zal die niet genoeg Galactico zijn en die willen over het algemeen geen spelers uit competities als de eredivisie als de spelers de 20 jaar zijn gepasseerd. -
@bringdaruckus_NL Lol ik provoceerde maar wat eigenlijk, vind niet dat we onze talenten zo moeten ophemelen. Heb Dolberg al veel goede dingen zien doen, maar het is afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen
-
@bringdaruckus_NL Nee klopt, dan zou ik je als bondscoach ook weigeren. Maarjah, als het je absolute vedette is... zou ik toch twijfelen.
Ödegaard echt naar Heerenveen? Heb je niet veel aan. Zelfde als PEC met Mastour. Leuk voor de publiciteit, buiten dat niet echt een meerwaarde.
-
@Sjinne_4_ever_NL Hij kan wel ballen hoor. 18 maanden huren is ook beter, dan kan Heerenveen er ff mee vooruit. Die jongen is net 18 en net met beide beentjes op de grond gezet. Denk dat hij daar wel wat kan worden.
-
@Sjinne_4_ever_NL
tja eigenlijk is Boateng niet eens veruit de beste speler. Een beter voorbeeld is Eto'o. De ene keer weer met een beëindiging dreigen, dan weer beëindigen en na 1 jaar weer terug komen -
@Suiz-Luárez_NL
oh hahaha. ik nam het serieus omdat ik weet dat er velen er zo over denken. Ben ook nooit zo positief over eredivisiespelers.Ik denk eigenlijk dat alleen Sanchez de echte top gaat halen. Dolberg is denk ik toch te blessuregevoelig
-
@bringdaruckus_NL Klopt ja, bedoelde zelf ook meer in algemene zin ipv Boateng. Tja, het volk wilt z'n helden zien & de bondscoach graag z'n baan behouden. Begrijp die keuzes wel, alleen van de speler zelf niet (met dat; wel erbij, bedanken, terug bij team, weg enz.). Komt respectloos over.
-
@SIRclitjeslikker_NL Noujah hij komt niet echt over als iemand die knokt voor z'n plek. Hij zal heus niet direct in de basis staan. We hebben het toch over huur he?
-
@Sjinne_4_ever_NL
ach ja ik begrijp het wel. Hier vinden we de KNVB al een zooitje. In die Afrikaanse landen is het gewoon 20x erger. -
@Sjinne_4_ever_NL Hij hoeft niet te knokken als hij gewoon beter voetbalt dan de rest
Maar kom op, die jongen ging op zijn 16e naar Real. Nu is hij ouder, met beide beentjes op aarde gezet en weet hij dat hij deze kans aan MOET grijpen. Mentaliteit kan veranderen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Tja, we zullen zien. In ieder geval een leuk talent op de velden, nu hopen dat hij het weet waar te maken.
-
Idd, leuk talent om in de gate te houden. Als hij slaagt trekken misschien meer van dergelijke talenten naar ons land toe.
Benieuwd naar overige transfers deze periode. En dan met name de top.
-
@RCJDR_NL165 Nou ik vrees ervoor. Vrees op een leegloop van onze beste spelers. Verkrachting van zowel talent als geld. Bazoer is al weg en bij Riedewald, Tete en El Ghazi weet je het ook niet.
-
@SIRclitjeslikker_NL
Riedewald zie ik wel blijven. Vind hem ook het meest bij de eredivisie passen en zou niet weten welke buitenlandse club hij geschikt zou zijn. In Tete zie ik steeds meer een Nigel de Jong. Een type dat echt wel zijn waarde kan hebben, alleen niet in de Eredivisie. El ghazi zie ik het niet maken in het buitenland. -
Gudelj lijkt in ieder geval al voor het grote geld in China te kiezen. Nu Bazoer weg is, had ik Gudelj er wel als controlerende middenvelder bij willen houden, maar als hij niet over de juiste mentaliteit beschikt...
Schöne wordt er niet jonger op en ik zie Riedewald toch liever centraal achterin in plaats van Viergever dan als verdedigende middenvelder, dus dat kan nog een lastige kwestie worden.
-
Wie is het met mij eens dat Hateboer de Premier League bij lange na niet aan kan !
-
@FC-EREDIVISIE-2017_NL Wie niet?
-
Heb eerlijk gezegd nooit zo op hem gelet, maar misschien zegt dat al wel genoeg.
-
Ik vind het absurd dat Utrecht een speler als Labyad binnenhaalt, want hij heeft voortdurend bewezen dat het een probleemkind is !!!
-
Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat er nog maar weinig ideale schoonzonen in de voetballerij zitten.