Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_NL Last chance U heb ik ook gekeken. Best boeiend, er was ook spraken van een tweede 'seizoen'
-
@Kagchelland_NL
klopt.en die voetballers in nederland zijn lieverdjes vergeleken met hun.
-
@pompompompompommop_NL van die spelers is alleen Afellay een concurrent voor zijn positie. En die zou je ook ergens anders nog kwijt kunnen.
-
@bringdaruckus_NL Hmm vind ik opzich ook wel meevallen hoor, Labyad kwam net als Aissati geweldig binnen maar wist dat niveau imo beter vast te houden Aissati deed, die zakte met name na zijn verhuurperiode echt weg terwijl Labyad doorgroeide. Was in zijn laatste jaar ook gewoon heel belangrijk.
@hap-slik-weg_NL Speelden toendertijd met de punt naar achter waar Simons een zekere basisplek had in de tijd van Aissati. Aissati kon in principe op beide andere posities spelen waar die spelers die ik daar noem speelden ipv hem.
-
@pompompompompommop_NL
assaiti was echt belachelijk goed op zijn 16e tegen Ac milan. Kon ook naar de echte topclubs itt Labyad -
@pompompompompommop_NL ja goed klaassen kan ook op 6, maar die zet je daar ook niet neer. Cocu kan ook op 6 offer je Simons op. Speel je met Mendez/Ibi of Isi.
-
@hap-slik-weg_NL
nou klaassen op 6 is een beter idee dan hem op 10 zetten. Zelfs een defensive first Mourinho zou het niet in zijn hoofd halen om hem op 10 te zetten -
@bringdaruckus_NL Eens, maar Labyad legde er ook twee geweldige ballen in tegen ik dacht Groningen de eerste keer dat ie met de grote jongens mee mocht doen. Probeer ook zeker Issi niet te kort te doen ofzo maar Labyad wordt over het algemeen ook zwaar onderschat qua talent imo. Als die toch eens die mentaliteit had...
-
@hap-slik-weg_NL Naja Simons was gewoon heel belangrijk in zijn tijd. Aanvoerder ook nadat Cocu stopte. Plus Bakkal was in het laatste seizoen van Issi ook echt heel belangrijk naast Ibi op dat middenveld. Is nooit reden geweest om daar te wisselen terwijl Ibi eigenlijk altijd wel een zekerheid was.
-
Denk niet dat Aissati het nog gaat redden
-
@SIRclitjeslikker_NL
dat beweert dan ook niemand -
@pompompompompommop_NL beetje jammer dat geschuif op mentaliteit altijd. Zelfs zonder mentaliteit zou je het bij een club als vitesse moeten kunnen uitblinken
-
@bringdaruckus_NL Kunt het bij die jongen anders moeilijk op talent schuiven, dat heeft ie namelijk meer dan genoeg. Bovendien heeft ie ook genoeg gedaan in het verleden om een gebrek aan mentaliteit aan te tonen.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Denk niet dat Aissati het nog gaat redden
Hij zou het sowieso nooit redden snapte niet dat mensen hem goed vonden, vond het een waardolze speler helemaal toen hij naar Ajax ging man man man.
gevalletje Tom Soetaers, Viktor Sikora enzAffelay was gewoon een goede die heeft echt pech gehad vind ik
-
Nee die gozer was gewoon oliedom door naar FC Barcelona te gaan
-
@Dave-Jansen_NL Ja toen ie naar Ajax ging was ie ondertussen bij PSV door de mand gevallen. Maar hoe die gozer op zen zestiende in de CL aan het voetballen was was niet normaal.
-
@pompompompompommop_NL
Tja tuurlijk het is geen Dirk Kuyt maar ik ben van mening als je echt talent hebt dat je ook zonder mentaliteit kan uitblinken in de Eredivisie. -
@spectraaaaa_NL Mwhoahh, hij speelde nog best veel voor hij geblesseerd raakte. Bij het beste team dat ik ooit heb meegemaakt. Sindsdien veel pech gehad + te lang bij Barcelona blijven hangen.
-
@pompompompompommop_NL ja tegen Milan toen was hij echt top, maar op een gegeven moment kwam het er maar niet uit en zag alles er zo sloom uit.
Bij die andere zag alles er sneller en beter uit -
@l0rdShishio_NL Was vooral teren op Messi, Iniesta en Xavi, op de flanken speelden ze toen met David Villa en Pedro, met Afellay en Bojan daarachter. Die concurrentie viel dus wel mee