Voetbal: De Nederlandse competities
-
@SIRclitjeslikker_NL Noujah hij komt niet echt over als iemand die knokt voor z'n plek. Hij zal heus niet direct in de basis staan. We hebben het toch over huur he?
-
@Sjinne_4_ever_NL
ach ja ik begrijp het wel. Hier vinden we de KNVB al een zooitje. In die Afrikaanse landen is het gewoon 20x erger. -
@Sjinne_4_ever_NL Hij hoeft niet te knokken als hij gewoon beter voetbalt dan de rest
Maar kom op, die jongen ging op zijn 16e naar Real. Nu is hij ouder, met beide beentjes op aarde gezet en weet hij dat hij deze kans aan MOET grijpen. Mentaliteit kan veranderen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Tja, we zullen zien. In ieder geval een leuk talent op de velden, nu hopen dat hij het weet waar te maken.
-
Idd, leuk talent om in de gate te houden. Als hij slaagt trekken misschien meer van dergelijke talenten naar ons land toe.
Benieuwd naar overige transfers deze periode. En dan met name de top.
-
@RCJDR_NL165 Nou ik vrees ervoor. Vrees op een leegloop van onze beste spelers. Verkrachting van zowel talent als geld. Bazoer is al weg en bij Riedewald, Tete en El Ghazi weet je het ook niet.
-
@SIRclitjeslikker_NL
Riedewald zie ik wel blijven. Vind hem ook het meest bij de eredivisie passen en zou niet weten welke buitenlandse club hij geschikt zou zijn. In Tete zie ik steeds meer een Nigel de Jong. Een type dat echt wel zijn waarde kan hebben, alleen niet in de Eredivisie. El ghazi zie ik het niet maken in het buitenland. -
Gudelj lijkt in ieder geval al voor het grote geld in China te kiezen. Nu Bazoer weg is, had ik Gudelj er wel als controlerende middenvelder bij willen houden, maar als hij niet over de juiste mentaliteit beschikt...
Schöne wordt er niet jonger op en ik zie Riedewald toch liever centraal achterin in plaats van Viergever dan als verdedigende middenvelder, dus dat kan nog een lastige kwestie worden.
-
Wie is het met mij eens dat Hateboer de Premier League bij lange na niet aan kan !
-
@FC-EREDIVISIE-2017_NL Wie niet?
-
Heb eerlijk gezegd nooit zo op hem gelet, maar misschien zegt dat al wel genoeg.
-
Ik vind het absurd dat Utrecht een speler als Labyad binnenhaalt, want hij heeft voortdurend bewezen dat het een probleemkind is !!!
-
Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat er nog maar weinig ideale schoonzonen in de voetballerij zitten.
-
@FC-EREDIVISIE-2017_NL
wat een onzin. PSV heeft gewoon een fout gemaakt met zijn contract. Voor de rest is ie gewoon niet geslaagd bij de rest van de clubs.Clubs als FC utrecht moeten juist veel meer spelers met 'een krasje' met kwaliteit ophalen. Een Heracles heeft ook geprofiteerd van een Oussama Tannane. Was zijn 5e profclub
-
@bringdaruckus_NL Bedoel je met 'krasje' dat ze allochtoon zijn? Jij racist!
-
@Kagchelland_NL
jij bent echt zo domme dikzak ;sLaatst trouwens een serie op Netflix gezien (last chance u) waar ze dit idee toepasten op een american football collegeteam. Team vol met spelers die elders wegens vechtpartij, grote bek tegen trainer, drugsgebruik van een andere school weggestuurd zijn. Was een van de succesvolste scholen, in verhouding ook heel veel NFL spelers daar vandaan. Moet je natuurlijk geen Frank de Boer trainer van dat team laten worden.
Als amateurclub is het trouwens ook wel leuk om die jongens op 15 tot 17 jarige leeftijd nog te hebben. Kan je nog een leuke opleidingsvergoeding voor pakken. Na 1/2 jaar gaan ze toch vaak weer naar een andere bvo
-
@bringdaruckus_NL Het was natuurlijk wel een ontzettende naaistreek van Labyad. Dat hij gebruikmaakte van de mogelijkheid om naar Sporting te gaan is een ding, maar dan ook nog de supporters en staf zo bedriegen (en sommigen beledigen) is echt te veel van het goede. Zo jammer en daarom kan ik er zo van genieten dat hij achteraf het beste gewoon bij PSV had moeten blijven.
-
@l0rdShishio_NL
tja het is ook vrij belachelijk om als publiek zijnde iemand uit te fluiten om zoiets en te zeggen dat ie maar zijn benen moet breken.Dat laatste wat je zegt is ook niet te voorspellen. Voor hetzelfde geldt was ie assaiti 2 geworden
-
@bringdaruckus_NL Aissati is ook wel een heel ander geval, die is nooit echt basisspeler geweest. Kwam gewoon tekort tegenover de, toen heel sterke concurrentie op zijn positie (Afellay, Mendez, Bakkel en Cocu). Labyad was in zijn laatste seizoen bij PSV gewoon basisspeler en was dat waarschijnlijk ook wel gebleven.
-
@pompompompompommop_NL
maar assaiti toonde veel meer potentie.