Voetbal: De Nederlandse competities
-
Nee die gozer was gewoon oliedom door naar FC Barcelona te gaan
-
@Dave-Jansen_NL Ja toen ie naar Ajax ging was ie ondertussen bij PSV door de mand gevallen. Maar hoe die gozer op zen zestiende in de CL aan het voetballen was was niet normaal.
-
@pompompompompommop_NL
Tja tuurlijk het is geen Dirk Kuyt maar ik ben van mening als je echt talent hebt dat je ook zonder mentaliteit kan uitblinken in de Eredivisie. -
@spectraaaaa_NL Mwhoahh, hij speelde nog best veel voor hij geblesseerd raakte. Bij het beste team dat ik ooit heb meegemaakt. Sindsdien veel pech gehad + te lang bij Barcelona blijven hangen.
-
@pompompompompommop_NL ja tegen Milan toen was hij echt top, maar op een gegeven moment kwam het er maar niet uit en zag alles er zo sloom uit.
Bij die andere zag alles er sneller en beter uit -
@l0rdShishio_NL Was vooral teren op Messi, Iniesta en Xavi, op de flanken speelden ze toen met David Villa en Pedro, met Afellay en Bojan daarachter. Die concurrentie viel dus wel mee
-
@Suiz-Luárez_NL Het is niet alsof Barcelona hem niet kon missen (dat zeg ik ook niet), maar voor Afellay zelf was het prachtig om met zulke sterren te spelen.
-
ach met afellay is het wtb giswerk. Stel je voor dat ie bv alle wedstrijden in de PL zou moeten spelen. Dan zou die wss nog sneller geblesseerd zijn geraakt. Jammer maar hij is gewoon van glas
-
Bij Afellay is het idd jammer van zijn blessure. Al was barcelona wel een stapje te ver, voor subtop Engeland of Spanje was hij in goede vorm prima.
-
Ik vind Barca geen stap te ver voor Afellay, kwam halverwege het seizoen binnen daar en heeft zich gewoon in de basis gevoetbald daar. Dat ie dan daarna zen kruisband afscheurt en het er daarna niet meer uitkomt zoals daarvoor is imo niet heel raar, dat is gewoon een van de meest kutte blessures die je kan oplopen.
-
Affelay is niks, Ziyech is de shit
-
@pompompompompommop_NL Lol hij heeft zich nooit in de basis gespeeld, hij mocht op een gegeven moment wel vaak invallen en soms in minder belangrijke wedstrijden starten
-
@Suiz-Luárez_NL Hij heeft in de laatste periode van zijn eerste seizoen in 9 wedstrijden 7x 90 minuten gevoetbald + een halfuur tegen Real waar ze zich in eerste instantie aanpasten. Dan ben je imo gewoon een basisspeler.
-
Schema er maar weer eens bij gepakt. Ajax lijkt me toch echt de enige van de bovenste 3 die drie punten kan gaan pakken. Excelsior gaat zich ingraven en PSV heeft niet het vermogen daar doorheen te spelen. 0-1
Bij Feyenoord denk je ook meteen nou daar gaan ze het flink lastig krijgen. De vorm werd tegen het eind van de tweede seizoenshelft al minder, El Ahmadi ontbreekt, en ze winnen daar eigenlijk ook maar zelden. Roda ruikt bloed en ik verwacht een 3-1 overwinning.
Bij ajax lijkt me er geen vuiltje aan de lucht dit weekend, soevereine 0-3
-
Ja de comp ging echt minder aan het einde. Die 6-1, 0-4 5-1 en 3-1 was echt met de hakken over de sloot.
-
@joopjah-both_NL lol beetje wishful thinking van de heer clitjeslikker idd
-
Kan me niet voorstellen dat je deze wed nog hebt opstaan als neutrale kijker. Verschrikkelijk saai zeg
-
@joopjah-both_NL Roda is ook wel echt by far the meest slaapverwekkende ploeg. Wel prima manier om Feyenoord te bespelen denk ik.
El Ghazi zo basis terwijl hij al zo goed als weg zou zijn. Hoop Younes zijn rendement van de eerste seizoenshelft vandaag kan overtreffen. Dolberg zien mis je tijdens zo'n winterstop. Verwacht iig een leuk potje, geen cadeautjes meer weggeven op het eind.
-
Volgens Jans was het voor PEC een goed moment om tegen Ajax te spelen, zo na de winterstop.
Geen idee wat hij daarmee bedoelde, want het wordt natuurlijk gewoon 0-4.
-
Je kan het maar gehad hebben denkt die misschien