Voetbal: De Nederlandse competities
-
@peter-osm-master_NL Inderdaad. Wordt sowieso mooi feestje. Hoop eigenlijk op Sparta thuis.. Dan zijn er wel mogelijkheden.
-
Heb er weinig vertrouwen in vanavond met een compleet nieuw middenveld. We zagen al tegen gae wat een succes dat was.
-
Ajax schijnt 8 miljoen neer te willen tellen voor Larsson. Mag hopen dat het niet waar is, veel te veel geld voor dat jongetje, zoveel heeft ie nou ook weer niet laten zien. Laten we eens niet alleen op Studio Sport scouten
-
Ajax moet niemand uit de eredivisie halen. Larsson, Haps, Zeneli allemaal troep.
Mja ze moeten wel iemand halen. ajax 019 stelt ook niks voor. Ajax 017 heeft wel de meest gruwelijke vleugel, Hossein Zamani. Maar die is 15
-
Larsson past in het rijtje Sinkgraven/Djuricic/Matavz/Berg.. net-niet spelers. In goede doen misschien goed genoeg voor de Nederlandse top, maar daar blijft het ook bij. Daarnaast heeft Ajax toch al genoeg buitenspelers?
-
@l0rdShishio_NL
genoeg buitenspelers lol. Younes die na 70 minuten moe is, Cerny die blessa is, traore, kluivert en daarachter heb je de eerstvolgende jeugd pas in de j017 die 15 jaar is -
Daarnaast is Younes zijn rendement 0, Cerny bakt er geen ruk van dit seizoen en Traore is tot nu ook een mispeer gebleken.
Overige opties kunnen zijn Clement(niet goed genoeg), Ziyech en Schone, die het beiden voortreffelijk doen op hun huidige posities dus die moet je gewoon daar laten
-
@spectraaaaa_NL
clement is sws blessa -
@bringdaruckus_NL ook dat nog ja
-
@Douwe-Kooistra_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@peter-osm-master_NL Inderdaad. Wordt sowieso mooi feestje. Hoop eigenlijk op Sparta thuis.. Dan zijn er wel mogelijkheden.
Dat zou mooi zijn, dan gaan we helemaal los op noord wel prachtig om mee te maken, het zal je maar gebeuren ticket naar de kuip :rofl: maar nu niet te ver vooruit dromen eerst maar de loting afwachten maar mijn voorgevoel zegt ook Sparta thuis
-
@peter-osm-master_NL Mijn gevoel ook. En dan met z'n allen naar de kuip!! Zou echt historisch zijn. Ben benieuwd.
-
Word dus az uit, die hebben we eerder gepakt in de beker :rofl: we maken er een leuke dag van over de dijk
-
Lastig duel.. Maar zeker niet onmogelijk aangezien AZ dit het liefst had. We zullen zien wat de mannen ervan kunnen bakken.
-
Wordt harde shit hoor! Ajax Ado. Denk ook dat Feyenoord weer gaat verliezen
-
@SIRclitjeslikker_NL verassend dat jij dat denkt
-
Ik snap gewoon niet dat er bij PEC 2 of 3 gasten de hele eerste helft vuurwerkfluitjes kunnen doen en niemand er omheen, ook geen steward ofzo ff zegt van 'doe ns normaal'
-
Vd Hart, wtf zeg
-
Raar dat bij Feyenoord met 2 benen inkomen geen rode kaart is.
-
@timeenennaam_NL Was het weer feest met hem?
Edit: Ik zie het ja, lekker uitgetrapt
-
@joopjah-both_NL Veel mensen denken idd dat Feyenoord gaat winnen