Voetbal: De Nederlandse competities
-
Was een leuk potje om te zien, maar je had rustig richting de 10 kunnen gaan lijkt me. Dat is wel een gemiste kans.
Younes voegde zelfs in deze wedstrijd niet echt iets toe...
-
@jeffreyelzinga_NL Wie kwam er met twee benen in dan?
Feyenoord netjes weer 3 punten erbij geschreven, hopelijk blijft het zo gaan.
-
Ajax speelde wel lekker, maar ADO kan er ook werkelijk geen reet van. Vandaag hadden we minstens 7 à 8-0 moeten winnen als je ziet wat voor enorme kansen er niet in gaan. Lekker dat Kasper scoort, speelde een goede wedstrijd, met iets meer fortuin maakt hij er 3.
-
Jorgensen gaat voor de topscorerstitel hoor #lol vuile rat
-
Lol, ik kijk net uit het raam en zie Ryan Thomas met boodschappen en zn chick in een Mercedes stappen en wegrijden
-
Lol :rofl:
-
Neres komt volgens de geruchten voor minimaal 15 miljoen.
Nja je moet toch wat met dat geld. Spannend
-
@SIRclitjeslikker_NL Buitenspeler is wel gewenst, en tegenwoordig kost iedereen die een bal recht vooruit kan trappen 10 miljoen, dus voor een beetje voetballer betaal je 15 miljoen. En we hebben dit seizoen alleen al 75 miljoen aan transferinkomsten, dus het mag ook wel. Linksback erbij is ook welkom.
-
Ben benieuwd. De laatste speler waar de portomonnee voor werd getrokken blijkt een voltreffer (hoewel dat met Ziyech ook wel in de lijn de verwachting lag). Deze speler ken ik eigenlijk niet, maar ziet er naar uit dat Marc Netto in rap tempo van zijn bijnaam afkomt. Mag ook wel met zoveel geld op de bank. Nu hopen dat ie slaagt.
Maakt mij gelijk iets minder zenuwachtig als er straks megabedragen geboden worden voor Sanchez en Dolberg, wetend dat Overmars tegenwoordig niet meer schuwt om wat geld over de balk te gooien
-
Ik moet wel gelijk aan Suljemani denken XD, Maja, beter een aardige speler voor 15 mil dan een Sana voor 4 ton.
-
@SIRclitjeslikker_NL Voor hetzelfde geld koop je nu alleen een Sana voor 15 miljoen. Vind het een bijzonder pak geld voor een ventje die nog geen 10 wedstrijden in het eerste heeft gevoetbald terwijl ie al bijna 20 is. Maarja lastig oordelen als je zon ventje nog nooit hebt zien voetballen natuurlijk.
-
Ach ik maak me geen zorgen, als hij de eerste paar wedstrijden tegenvalt fluit ik hem gewoon lekker uit. Dan kan jij al mijn posts over hem verwijderen en dan kan ik gaan roepen wat voor ongelofelijke kneus Overmars is
-
Laten we hopen dat die overmars een goede linksback haalt en die pannenkoek van een sinkgraven naar het 2de stuurt.......
-
Ik vind Sinkgraven het anders verdienstelijk doen. Zeker tegen de tegenstanders die niet Feyenoord of PSV zijn voegt hij in aanvallend opzicht zeker aardig wat toe. Zijn tackles en slidings worden ook zienderogen beter. Wellicht wel een linksback halen die verdedigend een beest is a la Sanchez voor de grote wedstrijden
-
Dat lijkt me toch wel noodzaak. De titelrace wordt beslist tegen tegenstanders die wel Feyenoord en PSV zijn en bovendien kom je elke EL ronde een nog betere tegenstander dan dat tegen.
-
Al kan je ook gewoon Tete linksback zetten in dat soort wedstrijden. Een van de beste verdedigers van de eredivisie en hij verveelt zich de pleuris.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Al kan je ook gewoon Tete linksback zetten in dat soort wedstrijden. Een van de beste verdedigers van de eredivisie en hij verveelt zich de pleuris.
Tete moet gewoon weer naar de rechtsback positie, is de beste rechtsback voor ajax!
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Ik vind Sinkgraven het anders verdienstelijk doen. Zeker tegen de tegenstanders die niet Feyenoord of PSV zijn voegt hij in aanvallend opzicht zeker aardig wat toe. Zijn tackles en slidings worden ook zienderogen beter. Wellicht wel een linksback halen die verdedigend een beest is a la Sanchez voor de grote wedstrijden
Jup, aanvallen kan hij nog een beetje, maar volgens mij is de hoofdtaak van een linksback verdedigen en dat lukt hem tot nu toe niet goed genoeg.
-
Verrassende overstap van T.Krul naar AZ
-
@Pondboy_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Verrassende overstap van T.Krul naar AZ
Vind je?
Ik totaal niet, krul wil gewoon zo veel mogelijk spelen dit seizoen en daarna weer terug naar newcastle united, daar wil die zo fit mogelijk aankomen! -
Ik had eerder verwacht dat hij terug naar Engeland had gegaan.
AZ kan ik wel begrijpen , de huidige keeper heeft zo nu en dan zijn zwakke momenten.