Voetbal: De Nederlandse competities
-
Gewoon thuis afmaken. Doe je dat niet, heb je niks te zoeken als Ajax zijnde in de EL.
-
Ik kan alle frustraties van ajacieden begrijpen, maar 2x younes was uiteraard absoluut geen penal anders ligt die er elke minuut. Het is wel nakwekken van fox want niemand heeft het over de ontsnapping aan rood van veltman. Maar goed ik zei al sinds psv uit dat nijhuis een flapdrol is, kreeg toen ongelijk, dus nu mogen jullie uiteraard ook niks zeggen, zou namelijk hypocriet zijn om alleen als benadeelde te gillen ipv objectiviteit tonen
-
@jeffreyelzinga_NL Jij bent hier degene die niet objectief kan kijken. Het doelpunt van Groningen had nooit mogen tellen. Verder had Ajax 3 penalty's kunnen hebben, waarvan toch zeker 1 wel gegeven had mogen worden.
-
@Suiz-Luárez_NL Als jij die 2 op Younes een penal wilt hebben, mag de bal 10x per duel op de stip.
Weet je wat objectiviteit is? Iemand die zowel de voor als nadelen kan zien. Die op Dolberg was inderdaad een penal en goal mag niet tellen nee, neemt niet weg dat Younes rood had moeten krijgen, 3x protesteren met wegwerp gebaren. Waar zien we jouw dat posten? Stond je na 20 minuten al met 10 man. Veltman had ook rood moeten hebben. Dat is nou net mijn punt, jullie kwekken alleen we worden genaaid, maar de dingen die meezitten worden nooit genoemd. Daarbij was jij de gene die Nijhuis roemde om zijn manier van fluiten en zijn dicatuur. Ik riep dit in september al. Ik gaf zelfs een rduel waar ik niks mee te maken had als voorbeeld. Roda JC - SC Heerenveen. Dat heet objectiviteit. -
wegwerpgebaren bestraffen is sws de grootste onzin die er bestaat
-
@jeffreyelzinga_NL Zeg niet dat het allemaal penalty's zijn, al vond ik die ippon op Sanchez er sowieso een. Die andere 2 zijn discutabel
-
Dan was het Sanchez moment dat ik bedoelde dat is inderdaad een penal. Dus wat zeg ik voor raars dan?
-
@jeffreyelzinga_NL Je wil dus serieus rood geven voor 3 wegwerpgebaren? #lol
-
KASTPER GOLBERG _ O _
-
Nicolai Jorgoalsen _ 0 _
-
Ik verwacht Feytje toch wel als kampioen.
-
vraag me af wanneer Nouri eindelijk eens gaat spelen. wordt over 2 weken alweer 20
-
@Suiz-Luárez_NL Nee, ik wil daar geel voor geven, doe je dat 2x is het rood ja.
Wegwerpgebaren worden overigens het hardst bestraft van protesteren, dus snap je verbazing niet echt?Daarnaast is Nijhuis bij alle kleinere clubs aan het strooien met kaarten als ze wat zeggen. Dus geef toe, het is raar dat Nijhuis het nu niet deed. En dan nog niet eens bij de 1e x. Maar bij de 2e en 3e keer moest het klaar wezen.
Ik vind dat ze dit sowieso harder mogen aanpakken, wordt je toch moe van al dat gezeik op arbiters (helemaal als t ongegrond is). Theater mogen ze ook harder aanpakken
Als ik Barca-PSG had gefloten had Barca nog maar 7 spelers op het veld gehad.
-
@jeffreyelzinga_NL Ja goed maar jij ziet dan ook een beetje scheef #sorrymoesthemmaken
-
@jeffreyelzinga_NL Ja als ie een gele prent geeft gaat Younes dat niet nog een keer doen he? Dus een beetje onzinnig om te zeggen dat hij met rood had moeten vertrekken.
-
@jeffreyelzinga_NL
daarom is het maar goed dat jij gewoon thuis op de bank zit -
@SIRclitjeslikker_NL dat kan. Kom je alleen achter als je hem geeft.
-
Toch wel harde shit weer van Ajax gisteren. Beide prijzen zijn nu dichtbij. We pakken ze gewoon allebei.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Toch wel harde shit weer van Ajax gisteren. Beide prijzen zijn nu dichtbij. We pakken ze gewoon allebei.
Hoppa, zo mag ik het horen, Wij zijn de beste!
-
Dolberg was weer on fire, als die later geen tientallen miljoenen oplevert als die van Ajax transfereert weet ik het ook niet meer