Voetbal: De Nederlandse competities
-
vraag me af wanneer Nouri eindelijk eens gaat spelen. wordt over 2 weken alweer 20
-
@Suiz-Luárez_NL Nee, ik wil daar geel voor geven, doe je dat 2x is het rood ja.
Wegwerpgebaren worden overigens het hardst bestraft van protesteren, dus snap je verbazing niet echt?Daarnaast is Nijhuis bij alle kleinere clubs aan het strooien met kaarten als ze wat zeggen. Dus geef toe, het is raar dat Nijhuis het nu niet deed. En dan nog niet eens bij de 1e x. Maar bij de 2e en 3e keer moest het klaar wezen.
Ik vind dat ze dit sowieso harder mogen aanpakken, wordt je toch moe van al dat gezeik op arbiters (helemaal als t ongegrond is). Theater mogen ze ook harder aanpakken
Als ik Barca-PSG had gefloten had Barca nog maar 7 spelers op het veld gehad.
-
@jeffreyelzinga_NL Ja goed maar jij ziet dan ook een beetje scheef #sorrymoesthemmaken
-
@jeffreyelzinga_NL Ja als ie een gele prent geeft gaat Younes dat niet nog een keer doen he? Dus een beetje onzinnig om te zeggen dat hij met rood had moeten vertrekken.
-
@jeffreyelzinga_NL
daarom is het maar goed dat jij gewoon thuis op de bank zit -
@SIRclitjeslikker_NL dat kan. Kom je alleen achter als je hem geeft.
-
Toch wel harde shit weer van Ajax gisteren. Beide prijzen zijn nu dichtbij. We pakken ze gewoon allebei.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Toch wel harde shit weer van Ajax gisteren. Beide prijzen zijn nu dichtbij. We pakken ze gewoon allebei.
Hoppa, zo mag ik het horen, Wij zijn de beste!
-
Dolberg was weer on fire, als die later geen tientallen miljoenen oplevert als die van Ajax transfereert weet ik het ook niet meer
-
Als ze daar dan ook is leuke spelers voor kopen.
En ze roepen nu dat Sneijder terug komt?!
-
Overigens tevreden met Schalke, 50/50 kans op de halve finale
-
@SIRclitjeslikker_NL Ja was een erg leuk potje, wel billen knijpen met die laatste slecht uitgespeelde counters. Verbaasde me wel over hoeveel domme mensen hun kaartje niet kunnen lezen #lol.
-
Lang niet meer zo genoten. Nou, de cruciale fase van het seizoen komt eraan, dus een kwestie van die vorm vasthouden.
-
Lol die Croky Cup in België, wat is dat voor rare vertoning dan
-
Lekkere day-after mentaliteit weer. Schandalig. Voor onze titelaspiraties zal het niet uitmaken, maar theoretisch gezien zou Feyenoord nu zelfs nog kampioen kunnen worden indien ze minder dan 7 punten laten liggen.
-
PEC Zwolle
-
In Excelsiors Deo Jeeeej
-
Jup, dit gaat weer helemaal negers over.
Dan moeten ze in europa maar winnen om het goed te maken! -
Het zoveelste bericht over RVP naar Feyenoord zonet gelezen. Benieuwd of het ervan komt.
-
Ik hoop het niet, hoe meer slechte spelers naar feyenoord hoe beter