Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ok toch nog ff gekeken
De 1-0: Inderdaad, hij laat Goretzka lopen en doet geen procentje moeite
De 2-0: Laat die linksback lopen (loopt gewoon niet mee) en voor ka geven en scorenPrima dat je fan bent van hem hoor, maar dit was belachelijk zwak. Als Ajax het niet had gered was reden 1: niet 6-0 winnen thuis maar reden 2: het falen van Ziyech.
-
@Kagchelland_NL lol ik ben niet echt fan van Ziyech hoor, maar als je iets zegt moet het natuurlijk wel kloppen. Ik weet niet hoe Ziyech ook maar in de buurt van die linksback kan zijn anders dan zich 30 meter te teleporteren. Misschien haal je hem door elkaar met andere spelers, had de commentator ook last van gisteren. 1-0 zeker deels zijn fout (al gaat het daarvoor natuurlijk al mis). 2-0 kan die weinig aan doen.
-
@hap-slik-weg_NL https://my.mixtape.moe/oocfff.mp4
Ziyech begint hier echt op nog geen 5 meter afstand van die spits die hem in alle vrijheid uiteindelijk inschiet, laat hem volledig lopen. Doet geen enkele moeite om druk te zetten op Meyer die die bal daarvoor geeft en daarna overigens ook compleet vrij staat op randje zestien. Ziyech heeft gedurende deze gehele aanval volgens mij 3 meter op een sukkeldrafje afgelegd. Dat kan echt niet op dit niveau hoor.
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
De 2-0: Laat die linksback lopen (loopt gewoon niet mee) en voor ka geven en scoren
Wut? Veltman laat die linksback lopen, Ziyech laat Höwedes lopen zoals ik al 2x heb verteld. Dat is een centrale verdediger
-
@pompompompompommop_NL Leuk dat je blind bent #lol. Degene waar Ziyech bij in de buurt staat is Höwedes. Daarnaast staat Schöne rond randje 16 hetzelfde te doen, maar blijkbaar allemaal schuld van Ziyech.
-
@Suiz-Luárez_NL echt hè, lijkt wel of niemand weet wie welke speler is op het veld.
-
@hap-slik-weg_NL Oh ja, dan nog. Howedes speelt net zo goed een rol in de totstandkoming van de goal. En Ziyech staat nog steeds lucht te dekken in een situatie waar je net 1-0 achter bent gekomen en je de tweede eigenlijk niet kunt hebben.
Maar nee joh, Ziyech is daar prima bezig en heeft geen enkele rol in de totstandkoming van die goal...
-
Mooi Lyon, die hebben nog wat te goed van ons na het Zagreb schandaal
-
@SIRclitjeslikker_NL
celta zou beter zijn geweest. stuk zwakker dan Lyon. -
Denk dat lyon nog de moeilijkste is van de 3.
Maar ajax in de finale zou wel weer is leuk zijn!!! -
https://www.voeblogg.no/ Het ooit meest begeerde meisje van -1 zet een punt achter haar blogcarrière
-
Wel weer genoeg Traore gezien, sowieso al onbegrijpelijk dat Dolberg moest banken tegen Schalke. Tegen PSV gewoon Younes-Dolberg-Kluivert
-
@De-Boterbloemen_NL
Manchester United is echt de moeilijkste hoor. Engelse ploegen liggen Ajax over het algemeen wel maar Mourinho is nou net iemand die Ajax niet ligt. -
@bringdaruckus_NL zelfs Feyenoord won van Manchester
-
Ja, tegen Feyenoord sturen het B team. Vrees dat Ajax wel een andere behandeling krijgt.
Celta was idd chill geweest. Lyon is wat moeilijker. Thuis winnen en uit hopen op een klein wonder.
-
@spectraaaaa_NL
klopt. Ze hadden weer eens gewonnen door de scheids in de Kuip, niks nieuws. De uitwedstrijd hebben ze alle hoeken van het veld gezien -
Laten we nu niet doen alsof Lyon nou zo'n wereldploeg is omdat ze een onthutsend zwak AZ een pak rammel hebben gegeven. In de Ligue 1 20 punten achter de nummer 1, 12 keer verloren al, bijna 40 keer moeten vissen. Ik zeg niet dat Ajax dit wel even fixt, maar ik zie precies 0 redenen waarom de verhoudingen hoger dan 60/40 zouden liggen in het voordeel van Lyon.
-
@spectraaaaa_NL Eens dat is ook hoe ik het zie hoor. Bedoel met een klein wonder meer dat wij ons tot nu toe nou niet echt goed staande houden in uitwedstrijden in de knock out. Dat zou je nu wel echt moeten doen.
-
@bringdaruckus_NL Naja met Zlatan en Rojo out voor het seizoen en Blind die sowieso even 1 cadeautje geeft zag ik wel kans. Ben benieuwd of Lacazette op tijd fit is. Zijn er nog schorsingen bij Lyon?
-
Lol een ajacied die klaagt over feyenoord en de scheids mee