Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Suiz-Luárez_NL oeps dacht dat ik in het cafe zat #lol
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Wel weer genoeg Traore gezien, sowieso al onbegrijpelijk dat Dolberg moest banken tegen Schalke. Tegen PSV gewoon Younes-Dolberg-Kluivert
Vond Kluivert anders ook erg tegenvallen, beetje speeltuinvoetballer nog. Ondanks dat Traoré daar een stuk minder is, zou ik hem tegen PSV toch op rechts zetten, daarmee zijn we het sterkst. Dus Younes-Dolberg-Traoré
-
Jupiler League here we come
-
Bizar hoe vaak jullie op rij verliezen, zo slecht is dat team toch ook weer niet? Nog steeds Hyballa avatar, dus hij hoeft niet weg van jou?
-
@hap-slik-weg_NL Man u deed het tegen Chelsea toch wel goed helaas zonder Zlatan en de aanvallers van Ajax hebben nou niet bepaald genoeg aan 1 cadeautje voordat ze tot een goal komen
-
Het team is ontiegelijk slecht. Zo'n Grot bijvoorbeeld, de grootste en sterkste kerel van het veld. Laat zich kinderlijk eenvoudig wegzetten door spelers die 3 koppen kleiner zijn. Middenvelders die alles op een dooie gemak doen en de bal alleen maar naar achteren tikken. De ene na de andere foute pass. Nul druk op de bal. Hyballa is een ontzettend goede gozer, en het is een uitstekende trainer. Maar de chemie is weg.
-
@joopjah-both_NL
lol, zie je mij als ajacied?. Ik ben pas dit seizoen weer wat positiever over Ajax. Ajax gun ik de finale wel maar ik zie ook het liefst Man u de EL winnen. Niet omdat ik een Man u fan maar spelers als Pogba, Martial en hopelijk Zlatan horen gewoon in de CL thuis. -
@Suiz-Luárez_NL
Kluivert stond dan ook wel tegen de beste speler van Schalke in mijn ogen -
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@joopjah-both_NL
lol, zie je mij als ajacied?. Ik ben pas dit seizoen weer wat positiever over Ajax. Ajax gun ik de finale wel maar ik zie ook het liefst Man u de EL winnen. Niet omdat ik een Man u fan maar spelers als Pogba, Martial en hopelijk Zlatan horen gewoon in de CL thuis.Ben je geen ajacied? Ging ik wel altijd van uit ja door je posts
-
@joopjah-both_NL
Als je echt goed naar mijn post had gelezen dan weet je dat de Eredivisie mij qua voetbal niet zo heel veel kan schelen ;p. Ik kijk ook vaak puur vanwege unibet. 2 seizoenen vond ik het bv prima dat PSV de titel pakte. Vond het een leuk team met Depay, Willems enzo. Dit seizoen mag Ajax hem pakken.Als het aan mij lag werd er een Europese NBA opgezet met de beste clubs.
-
@Donkaments_NL
Als AZ tussendoor de beker wint, maak je misschien kans in de volgende wedstrijd, daar het dan voor hen nergens meer over gaat. -
Wellicht. Maar in potten dat het echt moet lijkt de motivatie al ver te zoeken. 12 van de laatste 13 verloren. Begin van die verlies serie zaten er echt nog wel potten bij dat we meer verdiende. Maar laatste weken is het simpelweg kut, en ik zie niet hoe dat nog omgedraaid kan worden. Nadat we promoveerden zou men aan andere weg inslaan. Er zouden Nederlanders gehaald worden, en alleen indien aantoonbaar een meerwaarde voor het team een buitenlander. Helaas maakt men weer de oude fouten.
-
Nog maar 2 potjes!!!
-
@joopjah-both_NL Ben je opeens ook voor Ajax dan :P?
-
Wel achter tegen PSV, maar heeft geen consequenties verwacht ik. Zolang we die laatste twee wedstrijden maar winnen worden we gewoon kampioen.
-
-
Nooit spannend geweest deze competitie, vanaf begin vast gestaan dat we kampioen gaan worden!
-
@joopjah-both_NL Tsja, je zou toch nog een pot moeten zien te winnen denk ik.
-
Helemaal niets in Amsterdam
-
@SIRclitjeslikker_NL hahaha keep dreaming lol je bent uitgespeeld
-
Ach het spel over het algemeen was goed te noemen dit seizoen met het herkenbare aanvallende spel waar Ajax voor staat met dank aan Bosz. We hebben ook gelijk even Europees reclame voor onszelf gemaakt door zowel qua vertoond spel als mentale weerbaarheid indruk te maken met als resultaat halve finale in de EL (en wie weet wat nog meer dan dat zelfs, waarom niet). Dan worden we maar 2de in de ED, jammer dan.