Voetbal: De Nederlandse competities
-
Als Ajax ff EL wint, PSV nog derde wordt en PEC niet degradeert toch nog een mooi Eredivisieseizoen.
Alleen jammer dat Excelsior niet degradeer. Met zo'n kleine aanhang en een Madurodamstadion hoor je je gewoon in de Jupiler League thuis.
-
Bij Voetbal Inside zijn ze wel erg simpel dat ze bij deze actie een Feyenoorder erbij hebben gezet. Dat Vermeer de beste comeback gemaakt zou hebben slaat natuurlijk nergens op, maar hij wint toch wel weer.
http://www.voetbalinside.nl/item/36111/support_casper_best_comeback_award_2017 -
@timeenennaam_NL PSV nog derde wordt? Dat staat al vast, of dacht je dat Ajax thuis niet wint van Go Ahead Eagles
-
Hij zal 2e bedoelen. Kleine kans indd. Dat hebben ze vorige week verneukt
-
2e bedoel ik, ja. Kans is inderdaad miniem, ik denk zelfs dat PSV gewoon van Groningen verliest. Maar wie weet...
-
@Kagchelland_NL ik ben de eerste om je te feliciteren maar ik zou het maar niet te vroeg roepen
-
@timeenennaam_NL Ajax moet daarvoor 2x punten laten liggen, terwijl ze nog thuis tegen GAE en uit bij Willem II spelen. Ik zou het opgeven
-
@SIRclitjeslikker_NL Feyenoord moet daarvoor 2x punten laten liggen, terwijl ze nog uit bij Excelsior en thuis tegen Heracles spelen. Ik zou het opgeven
(ik weet dat je trollt) -
@Suiz-Luárez_NL als Feyenoord 2x punten laat liggen (2x gelijkspel) is Feyenoord alsnog kampioen, tenzij Ajax 6-0 en 7-0 wint de laatste twee wedstrijden
-
@joeyeekhout_NL Ik zie Feyenoord idd niet meer verliezen. Denk zelf ook dat dit kampioenschap op doelsaldo beslist gaat worden. We zullen tegen gae idd gewoon echt vol op de aanval moeten spelen en ze een Feyenoordje om de oren geven. Wordt idd een pittige uitdaging.
-
@SIRclitjeslikker_NL Ik zou PSV ook nog niet helemaal afschrijven in de titelstrijd, je weet maar nooit he...
-
@Suiz-Luárez_NL
Nja die spelen niet in Europa toch? -
@timeenennaam_NL Laatste keer dat ik checkte lagen Deventer en Tilburg nog in Europa
-
@Suiz-Luárez_NL @NEXIT
-
@pompompompompommop_NL Mmm zou opzich best kunnen dat de KNVB tot het besef komt dat die titel van Feyenoord een beetje een uit de hand gelopen grap is en ze die wedstrijd tussen Feyenoord en PSV maar gewoon over laten spelen. Onder die omstandigheden zal PSV waarschijnlijk winnen. Dat duel zou dan zondag plaats moeten vinden om die mislukte bekerfinale te overschaduwen. Dan zou het onderhand morgen al moeten worden aangekondigd. Dan kan PSV best nog eens kampioen worden, maar vooralsnog geef ik Feyenoord en met name Ajax een stuk meer kans.
-
Ik mis die tony montana hier wel op forum. Was sws de meest grappige feyenoordfan. Eentje met zelfspot. Ook nog Arsenalfan overigens. Zwaar leven die man
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@joeyeekhout_NL Ik zie Feyenoord idd niet meer verliezen. Denk zelf ook dat dit kampioenschap op doelsaldo beslist gaat worden. We zullen tegen gae idd gewoon echt vol op de aanval moeten spelen en ze een Feyenoordje om de oren geven. Wordt idd een pittige uitdaging.
Ik denk dat Ajax nog kampioen wordt.
-
@Jip-Huijs said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Ik denk dat Ajax nog kampioen wordt.
Ik hoop dat je gelijkt hebt
-
@Jip-Huijs Ik kom nog eerder in de staff dan dat Ajax alsnog kampioen speelt.
-
@Furrax_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@Jip-Huijs Ik kom nog eerder in de staff dan dat Ajax alsnog kampioen speelt.
Hoho, nu slaat je fantasy wel erg op hol.
Stiekem een klein biertje gedronken?