Europa League
-
@bringdaruckus_nl Ik ook, ene Wesley Sneijder voor een jaartje was prima geweest
-
@suiz-luárez_nl
klopt, heb je meteen ook een uitstekende aanvoerder -
@bringdaruckus_nl We hebben trouwens ook alleen maar frivole dribbelaartjes en geen verdedigende middenvelders, maar die lijkt Overmars nooit te halen
-
@suiz-luárez_nl Tapia hebben?
-
@kagchelland_nl Lol nee die gast is geen verdedigende middenvelder, dat is een lousy nietsnut
-
@suiz-luárez_nl Ja maar iemand bij Ajax ziet er vast wel iets in? Ik bedoel net als bij Veltman, Viergever en die trainer?
Wij hebben dat dus bij Tapia, vd Heijden en Botteghin
-
Zou toch liever die van ons hebben dan die 3 slakken van jullie
-
bestaat dit nog ja
-
@donadonitedom_nl Europa League ja.
-
@suiz-luárez_nl
ben nog altijd groot voorstander van een dm die gewoon vooral tegenhoud en niet zozeer kan voetballen. Tottenham Spurs laat zien dat je er nog steeds prima kan voetballen. Vind het echt te zonde dat Ziyech zoveel moet verdedigen -
@furrax_nl said in Europa League:
@donadonitedom_nl Europa League ja.
hey sjannie heb je al een leven
-
Zelden zo'n ongelofelijk domme vraag gelezen
-
Lekker hoor FC Utrecht!
-
@maricja_nl Gaan er uit alsnog met 4-0 af, maar het is een leuk resultaat.
-
@hap-slik-weg_nl kans is zeker aanwezig. Maar het zou toch wel erg leuk zijn als het ze lukt
-
Bizar hoge tgt (1,95) voor Zenit. Het is dat ik niet graag tegen Nederlandse clubs wed in Europa, anders had ik daar wel wat op gegooid
-
Overmars kijk je deze wedstrijd wel? Veltman is ruk dus een nieuwe RV graag, Dijks is ruk dus een nieuwe LV graag. Younes heeft praktisch geen concurrentie die hem op hielen zit als ie nog geen lantaarnpaal voorbij komt. Een ervaren en adequate opvolger voor Klaassen is er nog steeds niet. Doe eens wat met dat geld. Je kan makkelijk 50 miljoen uitgeven en nog steeds zwarte cijfers schrijven
Overigens vind ik tot nu toe ook Keizer absoluut geen indruk maken, komt over als een tactisch onbenul. Helemaal niets in Amsterdam kan na volgende week weer luidkeels gezongen worden
-
@spectraaaaa_nl
nee hoor, Overmars heeft het veels te druk. Hij meldde net dat er in 3/4 spelers concrete interesse is. Hij noemde geen namen maar ik geloof niet dat het om Veltman of Dijks gaat -
Wat een triest resultaat zeg.
Tsjah, je hebt ook helemaal geen voorbereiding gehad natuurlijk, kun je Keizer ook niet eens kwalijk nemen eigenlijk, maar als je niet doorgaat is het seizoen alweer al mislukt en moeten we dit als een tussenjaar beschouwen.
-
Gewoon een kopie van vorig seizoen dit...wie wordt er nu op het laatste moment gekocht?