Europa League
-
hehehe ik citeer Jens Toornstra
'Wij kunnen de Europa League winnen'
-
AZ tanks. Feyenoord wederom bedanken voor niks
-
Zitten toch wel watteams die je moet hebben bij de ongeplaatste ploegen. Relatief grote kans op een Beglisch team of nogmaals een team dat we in de voorrondes tegenkwamen. Slechts 4/14 eventuele tegenstanders loot ik liever niet.
-
Ajax tegen Legia, Hapoel, Krasnodar, PAOK of Anderlecht zou het gunstigst zijn, hoewel ze eigenlijk tegen elke tegenstander een grote of realistische kans hebben om door te gaan
Wat AZ betreft.... APOEL, Kopenhagen of Osmanlispor. Wellicht Saint Etienne ook nog maar voor de rest zie ik het somber in
-
@spectraaaaa_NL Laten we zo'n russisch team maar even lekker ontlopen haha Daar heb ik weinig vertrouwen in als ze daar tegen moeten. PAOK lekker loten
-
@Sjinne_4_ever_NL Mwah dat Krasnodar en Rostov horen in Rusland ook bij lange na niet bij de grote jongens hoor.
Tuurlijk verloren we eerder dik van Rostov, maar in die fase verloren we zelfs thuis van Willem II en zouden we ook gerust met 6-0 van Feyenoord of PSV verloren hebben als we daar toen tegen speelden. Nu zou ik het prima vinden. Olympiakos, United, Villareal en vgm zit er nog een Duitse club bij de ongeplaatste, hoeven van mij liever niet.
-
@spectraaaaa_NL Anderlecht? Nee dank u. Tielemans baast hem door de Arena heen.
-
@hap-slik-weg_NL Dat is de enige. Anderlecht morst in de helft van hun wedstrijden punten (9-4-4)
-
Ajax tegen Legia, en mag ook nog eerst uit. Moet zeker te doen zijn
-
Eruit geknikkerd worden door Legia zou gewoon een wanprestratie zijn
-
@Suiz-Luárez_NL Daarna een Genk of Astra zou ook wel nice zijn.
-
@Sam-08_NL Dat zie ik helemaal zitten, moet idd haalbare kaart zijn voor Genk
-
@Geert-van-h._NL
Zou jammer zijn om te eindigen tegen zo'n ploeg als Astra imo.