KNVB Beker
-
@SIRclitjeslikker_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
nog nooit een trainer gezien die zo irritant is voor de camera als Bosz.
Nog nooit een trainer gezien die niet structureel de beste spelers erin zet. Dijks kan er geen pepernoot van, Viergever kan er geen pepernoot van, Veltman kan er als rechtsback geen pepernoot van (centraal is ie nog bruikbaar), en toch spelen ze allemaal.
Mag toch hopen dat we tegen PSV zo spelen:
Onana
Tete Sanchez Veltman Riedewald
Klaassen Schöne Ziyech
El Ghazi Dolberg Younes -
@Suiz-Luárez_NL Viergever is gewoon een van de beteren elke week hoor.
-
@hap-slik-weg_NL een geschorste speler opstellen lijkt me niet zo handig
-
@Suiz-Luárez_NL
Viergever > Veltman. al heb ik een hekel aan dit soort verdedigers -
Snap het kritiek ook niet, Ajax is eindelijk sinds het vertrek van Jol leuk om naar te kijken, met ook nog resultaat, had Ajax haar wenningsfase niet gehad stond het nu al dik eerste.
-
We leveren ook vooral kritiek op (een hoop) specifieke beslissingen van Bosz.
Het resultaat moet die kritiek idd verbloemen, maar of dat gaat lukken moet nog maar blijken. 11-3-2 is nog niet bepaald om over naar huis te schrijven.
De Boer speelde idd wat laffer, te laf imo. Maar hij moest het met de statische Milik doen ipv met de meevoetballende Dolberg en zonder Ziyech. Met eriksen en Janssen was Ajax onder de Boer ook heel leuk om naar te kijken.
-
@SIRclitjeslikker_NL Alsof Ajax nu zoveel leuker speelt dan onder Frank. We maken amper goals, behalve 1x tegen NEC dan, maar zo'n potje had Frank er ook wel tussen zitten. Resultaten zijn over het algemeen goed, daarom is de kritiek nog mild, maar het structureel blijven opstellen van niet-presterende vriendjes frustreert me al maanden
-
@bringdaruckus_NL No shit #lol. Was meer een reply op de comment dat Viergever er geen zak van kan.
-
@hap-slik-weg_NL
ohh ik dacht meer een reactie op de opstelling -
@bringdaruckus_NL haha nee, opstelling is overigens wel prima. Tenzij Sinkgraven weer fit is dan mag Veltman wel bankie, al is een Tete ook niet echt nodig tegen PSV, niet echt een gevaarlijke linksbuiten ofzo.
-
@hap-slik-weg_NL Sinkgraven gaat spelen ja. Kunnen we weer lachen om hoe hij verdedigend alles fout doet wat je fout kunt doen
-
@Suiz-Luárez_NL Ik heb nog liever dat dan Dijks die verdedigend niks kan, maar ook aanvallend totaal niks brengt.
-
@hap-slik-weg_NL Dat wel ja, maar Riedewald is gewoon een uitstekende speler die prima linksback kan spelen. Hij doet aanvallend goed mee en kan ook nog verdedigen.
-
@Suiz-Luárez_NL Meh, Jairo maakt wel veel fouten hoor. Vaak niet gefocust. Die goal tegen Celta is daar een schoolvoorbeeld van.
-
Iedereen behalve Bosz ziet dat het niet werkt zoals het hoort. Maar volgens mij des te harder iedereen om iets anders roept, des te kleiner is de kans dat een Riedewald gaat spelen. Hetzelfde gaat op voor Tete en El Ghazi.
Hopelijk blijft die Viergever na z'n fouten eens een tijdje op de bank wanneer z'n schorsing voorbij is.
Ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn, denk niet dat Ajax de drie punten pakt
-
@hap-slik-weg_NL zou gewoon tete op LB zetten als Sinkgraven niet fit is
-
@Suiz-Luárez_NL leuk spel is meer dan scoren, uit je post kom ik enkel en alleen uit bij Glory om eerlijk te zijn.
@SIRclitjeslikker_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
We leveren ook vooral kritiek op (een hoop) specifieke beslissingen van Bosz.
Het resultaat moet die kritiek idd verbloemen, maar of dat gaat lukken moet nog maar blijken. 11-3-2 is nog niet bepaald om over naar huis te schrijven.
De Boer speelde idd wat laffer, te laf imo. Maar hij moest het met de statische Milik doen ipv met de meevoetballende Dolberg en zonder Ziyech. Met eriksen en Janssen was Ajax onder de Boer ook heel leuk om naar te kijken.
Mwoah de Boer werkte o.a. samen met Eriksen en Suarez. Alle respect voor Ziyech en Dolberg maar zo goed zijn die 2 niet, beter gezegd zo goed zulen ze beide nooit worden. Al zie ik voor Dolberg nog wel een grote loopbaan, maar t zal nooit een Suarez worden. Zo goed is dit Ajax helemaal niet. Terwijl het gewoon verruit de beste voetbal van Nederland speelt. Je hebt potjandorie Onannanaa in het doel.
-
@jeffreyelzinga_NL
ga je serieus suarez noemen om je punt te maken? Die heeft een maandje onder de boer gewerkt -
@bringdaruckus_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
@jeffreyelzinga_NL
ga je serieus suarez noemen om je punt te maken? Die heeft een maandje onder de boer gewerktOh dacht langer, dan mag hij weggehaald worden inderdaad. Maar alsnog Eriksen zat er langer.
Daarbij koos de Boer voor jongens als Gudelj en sinkgraven, terwijl hij ook jongens als Tadic, Kostic, en vele anderen kon halen om te swingen.Sowieso als Ajax zo betrokken is met Almere City kan je het de Boer en zijn scouting ook kwalijk nemen dat Janssen nooit aangetrokken is geweest
-
@jeffreyelzinga_NL De Boer heeft Suárez 1 wedstrijd kunnen gebruiken. Verder had hij in die seizoenen met Eriksen de beschikking over de aanvallers Ebecilio, Özbiliz, Sigthorsson en Lodeiro. En dan ga jij zeggen dat ie beter materiaal had dan Bosz..