Bundesliga
-
@Z-man_NL probeer kaartjes te fixen voor gladbach-fiorentina en of leverkusen - atletico
-
@jeffreyelzinga_NL Ik denk dat je dan bij Leverkusen meer kans hebt.
-
@Z-man_NL Jo Rik weet jij toevallig wanneer het speelschema voor volgend jaar bekend wordt gemaakt, zal wel erg laat zijn ivm promotie, degradatie? Willen met maten op terugweg van vakantie nog een wedstrijdje pakken ergens in Duitsland.
-
@hap-slik-weg_NL Laatste week juni
-
@hap-slik-weg_NL Als ik zo rond kijk op internet over de eerste speeldag van 2016/2017 dan zie je dat ze in december altijd laten weten wanneer het seizoen begint. De opening van dit seizoen werd bijvoorbeeld op 4 december bekend gemaakt, maar de opening van het volgende seizoen is nog niet bekend. Maar wat Jeffrey zegt, laatste week juni zal waarschijnlijk alles bekend worden en zullen de eerste 6 speelrondes bekend worden gemaakt, de DFB is nooit zo van openheid omtrent speelrondes. Ik ga bijvoorbeeld het weekend van 25 februari tegen Hoffenheim, maar welke dag dat is is nog niet bekend. Zal wel zondag zijn, want ze moeten die donderdag tegen PAOK. Ik gok dat het volgende seizoen vroeg begint, want WK natuurlijk.
-
@Z-man_NL Heb idd gezien wanneer ze het bekend maken, maar speelschema kon ik zo snel niet vinden. Naja hopen op wat leuke potjes in het begin, nog wat aanraders qua sfeer. Willen liefst wel top 6 ploegje. Dus zal waarschijnlijk Schalke of Dortmund worden.
-
Kaartjes besteld voor Leverkusen-Atletico Madrid, zal wel makkelijker wegkomen dan bij Koln, stadion aan de snelweg
-
Ik zal komende zaterdag eens naar Schalke'04 tegen Freiburg als ik het goed heb.
-
@hap-slik-weg_NL Heb je bepaalde omgeving voor ogen? Schalke, dortmund, HSV, Köln, Gladbach en Eintracht hebben altijd wel goede sfeer. Wil zelf nog graag een keer naar Darmstadt, als ze er in blijven pak ik die als uitwedstrijd volgend jaar denk ik. Heerlijk oud stadion haha!
-
@Icarus90_NL Heh, wat? Ben er zelf morgen ook bij. Met 9 vrienden op de Nordkurve, wordt een heerlijk dagje weer!
-
@Z-man_NL Nee we komen terug vanuit Berlijn/Hamburg en willen dan nog even een wedstrijdje boeken, dus even zien waar we precies heen gaan. Maar thx for the info though!
-
@hap-slik-weg_NL Als je dan toch uit Hamburg komt, waarom pak je dan geen wedstrijd van St. Pauli?
-
@Z-man_NL De meeste jongens houden wel van een potje voetbal, maar zijn niet dermate geïnteresseerd dat ze een club als St. Pauli kennen/leuk vinden.
-
@hap-slik-weg_NL Zonde. Maar kun je die gasten niet even lekker maken voor een wedstrijdje van St. Pauli? Is toch een club waar je ooit geweest moet zijn
-
@Z-man_NL Naja het is meer dat we de reis totaal geheim houden, regel het met 1 andere gast en die is toch meer van het "glory" voetbal. Maar wie weet kan ik hem nog overhalen.
-
@Z-man_NL Ja ik zou er heen maar heb de griep, dus weg kans om naar Schalke te gaan
-
Qua spel heb je weinig gemist, jezus wat was het slecht! Waarom verzint Weinzierl het om Geis centraal te laten spelen? Verder mag die Baba wel weer terug naar Chelsea, die raakt ook al maanden geen pepernoot meer. En nu kun je zien wat er gebeurt als alle 4 de spitsen geblesseerd zijn, totaal geen stootkracht.
De sfeer was wel top voor een pot als tegen Freiburg.
-
@jeffreyelzinga_NL said in Bundesliga 2016/2017:
Kaartjes besteld voor Leverkusen-Atletico Madrid, zal wel makkelijker wegkomen dan bij Koln, stadion aan de snelweg
Ja, Leverkusen is wel vrij vlot qua verkeer. Parkeer altijd op de grote parkings bij de otto-bayer strasse. Van daaruit rijden er continu shuttle bussen richting stadion.
Hoop zelf dit seizoen nog Köln mee te pikken, maar gaat een lastige worden aangezien ik al naar Milaan & Firenze, Madrid en Newcastle trek de komende maanden.
-
Geen Baba, dus dan Kolasinac weer vast op links? De afgelopen tijd werd er veel met hem geschoven, want hij speelde als centrale verdediger en als linkermiddenvelder tijdens de laatste wedstrijden.
Vooral op de positie van rechtsback zal ik het wel interessant gaan worden voor Schalke 04, want Coke en Uchida zullen toch wel weer na de winterstop weer aan de bak kunnen? Nu speelt daar Höwedes of Caiçara, terwijl dat allebei geen rechtsbacks van nature zijn.