• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Overtredingen cc73

OSM: Crew & Community events
    12
    22
    855
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • wooper_NL
      wooper_NL Moderator NL last edited by

Overtredingen cc 73

Back in business.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • BattleofDeaths_NL
        BattleofDeaths_NL last edited by

Manager: timeenennaam
        Team: Arsenal Tula
        Crew: S.V. Oikos Nomos
        Divisie: Tweede Divisie
        Overtreding: transfer voor 00.00 uur

te vroege transfer.png

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Dragmire_NL
          Dragmire_NL Dutch Users last edited by

In opdracht van alex7ander7 (GG2)

Manager: nilsinho010
          Team: Rubin Kazan
          Crew: Fenomia
          Divisie: Hoofdklasse
          Overtreding: transfer voor 00.00 uur
          Overtreding.jpg

1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • YUNO_NL
            YUNO_NL Dutch Users last edited by YUNO_NL

Manager: Andy K
            Team: PFC Sochi
            Crew: Young Goal Diggers
            Divisie: Eerste klasse
            Overtreding: transfer voor 00:00 uur

YUNO_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • YUNO_NL
              YUNO_NL Dutch Users @YUNO_NL last edited by YUNO_NL

alt text

• Mr Lok_NL
                Mr Lok_NL Dutch Users last edited by

Derde divisie, oefenwedstrijd gespeelt door Heuvelneus23 tegen andere crew
                20200114_133756.jpg

• peter osm master_NL
                  peter osm master_NL last edited by

Tweede divisie oefenwedstrijd manager leijten77 crew vv kogelvangers tegen crew Rise Up

14821455-bc7f-4805-965d-d8dfa67d080c-image.png

There is no substitute for hard work. Never give up. Never stop believing. Never stop fighting.

peter osm master_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • peter osm master_NL
                    peter osm master_NL @peter osm master_NL last edited by

@peter-osm-master_NL said in Overtredingen cc73:

Tweede divisie oefenwedstrijd manager leijten77 crew vv kogelvangers tegen crew Rise Up

14821455-bc7f-4805-965d-d8dfa67d080c-image.png

Dit moet tweede klasse zijn

There is no substitute for hard work. Never give up. Never stop believing. Never stop fighting.

• Gemilio_NL
                      Gemilio_NL Dutch Users last edited by

Tweede klasse staat ingesteld met beker. Vandaag werd ‘achtste finale’ gespeeld.

wooper_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Alfonzso_NL192
                        Alfonzso_NL192 last edited by

Hoofdklasse:

medard sonneville heeft met zijn ploeg Rostov zijn zwakste spelers opgesteld tegen zijn crewgenoot en hierdoor verloren.

Opstelling Rostov tijdens de wedstrijd tegen crewgenoot alex7ander7, Krasnodar:

Opstelling Rostov.png

Selectie Rostov:

Selectie Rostov.png

wooper_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • wooper_NL
                          wooper_NL Moderator NL @Alfonzso_NL192 last edited by

@Alfonzso_NL192 Dit zal in de volgende edities van de crew cup waarschijnlijk niet meer toegelaten worden. Als dit werkelijkheid zou worden, dan meld ik het wel.

Back in business.

killing spread_NL 1 Reply Last reply Reply Quote -1
                          • wooper_NL
                            wooper_NL Moderator NL @Gemilio_NL last edited by

@Gemilio_NL Dat heb ik gezien. Ik denk dat het nu wat laat is om een restart te maken. Je kan de beker gewoon spelen voor de eer 😉

Back in business.

• wooper_NL

Update 18-01-2020

Back in business.

• killing spread_NL
                                killing spread_NL Dutch Users @wooper_NL last edited by

@wooper_NL said in Overtredingen cc73:

@Alfonzso_NL192 Dit zal in de volgende edities van de crew cup waarschijnlijk niet meer toegelaten worden. Als dit werkelijkheid zou worden, dan meld ik het wel.

Wooper, is dit niet een vorm van samenspelen? Waarom zou men dit gaan verbieden?

• Zuuk United_NL
                                  Zuuk United_NL Dutch Users last edited by

Als de spelers maar op hun positie spelen, mag je toch mindere spelers opstellen om ze rust te gunnen. De crewcup speel je als crew, dan ga je je beste spelers niet afmatten tegen een crewgenoot. Ik vind het prima zoals het nu is.

• wooper_NL

Ik ga daar nu nog niet teveel over zeggen. Als alle beslissingen vast staan, dan ga ik erover communiceren. Nu is het enkel afwachten (ik beslis daar niet over).

Back in business.

jeffrey_1989_NL Zuuk United_NL 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • jeffrey_1989_NL
                                      jeffrey_1989_NL Dutch Users @wooper_NL last edited by

@wooper_NL ik hoop niet dat ze hier aanpassingen in maken. Dat is nou eenmaal deel van het spel. In real life zie je toch ook heel vaak een b-elftal in beker wedstrijden bijv.

• unleashed696_NL
                                        unleashed696_NL Dutch Users last edited by

Zat even naar de tussenstand bij mijn goede vrienden van GG2 te kijken en tot mijn verbazing zie ik dat er 2 clubs van 2 verschillende crews in het begin de verkeerde club hebben gepakt.

Wouter Mank van gio's tribute heeft fc Ufa gepakt met DS 13 terwijl hij FK Orenburg DS 10 hoorde te pakken.

Yentlinhooo van de crew Femonia heeft FK orenburg DS 10 gepakt terwijl het team van de andere crew, FC Ufa DS 13 hoort te hebben.

Dus heel de tussenstanden in hun poule kloppen ook niet aangezien daar wel de originele DS bij hun naam staan.

Bizar dat niemand van de desbetreffende crews dit heeft opgemerkt.

• wooper_NL
                                          wooper_NL Moderator NL @unleashed696_NL last edited by

@unleashed696_NL said in Overtredingen cc73:

Zat even naar de tussenstand bij mijn goede vrienden van GG2 te kijken en tot mijn verbazing zie ik dat er 2 clubs van 2 verschillende crews in het begin de verkeerde club hebben gepakt.

Wouter Mank van gio's tribute heeft fc Ufa gepakt met DS 13 terwijl hij FK Orenburg DS 10 hoorde te pakken.

Yentlinhooo van de crew Femonia heeft FK orenburg DS 10 gepakt terwijl het team van de andere crew, FC Ufa DS 13 hoort te hebben.

Dus heel de tussenstanden in hun poule kloppen ook niet aangezien daar wel de originele DS bij hun naam staan.

Bizar dat niemand van de desbetreffende crews dit heeft opgemerkt.

Ik was al op de hoogte. Fenmonia heeft hiervoor strafpunten gekregen.

Wat de doelstellingen betreft blijven die gewoon hetzelfde.

Back in business.

unleashed696_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • unleashed696_NL
                                            unleashed696_NL Dutch Users @wooper_NL last edited by

@wooper_NL
                                            Heb de melding nergens gezien hier..

Dat is toch gewoon competitievervalsing? Nu heeft 1 van de 2 crews er een duidelijk voordeel aan... Heel de tussenstand is niet meer eerlijk zo.

Maar goed als het zo is opgelost en iedereen heeft er vrede mee dan begrijp ik deze keuze. Alleen jammer dat de andere 2 crews hier niet over zijn geïnformeerd. Of goedkeuring is gevraagd om door te gaan op deze manier.

Moet natuurlijk wel eerlijk blijven 🙂 Succes nog allemaal!

• 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • First post
                                              Last post