Formule 1
-
vrooooooooom
-
Ik kijk zeker uit naar komend weekend!!
-
Ricciardo > Verstappen
-
Raikkonen > F1
-
@spectraaaaa_NL Volgend jaar is dat ook weer over.
-
Palmer blijft komend jaar bij Renault! Hij gaat dus samen rijden met Nico Hülkenberg. Hoop echt voor ze dat dat Renault beter gaat presteren dan dit jaar.
-
Ik ben eens benieuwd wat ze bij Ferrari gaan doen. Ook niet bepaald geen topjaar...
-
Klopt! En die twee daar zeuren alleen maar elke race.
-
@TheTransporter_NL Ik had meer verwacht van Vettel. In mijn ogen de nieuwe 'Schumacher'. Räikkönen zal wel ooit eens op pensioen gaan.
-
@Furrax_NL Mee eens. Als je 4x kampioen word bij Red Bull destijds heeft hij het niet gebracht in Ferrari in mijn ogen.
-
@TheTransporter_NL Hij is er wel meer van gaan huilen vgm
-
Inderdaad! Hij is alleen maar kwaad. Denk dat hij wel toe is aan een korte vakantie...
-
@MartijnFC_NL Denk het niet hoor. Vergeet niet dat ie Vettel helemaal naar huis heeft gereden. Maar goed ik support Ricciardo meer dan Max dus tijd uit zal uitwijzen of ik door een Ricciardo-bril heb gekeken.
@TheTransporter_NL Vergeet niet dat Renault dit jaar eigenlijk nog gewoon met de Lotus E23(was ook niet bepaald een hoogvlieger) heeft gereden. Was alleen was aangepast om te voldoen aan de regels van dit jaar. Ik denk dat het wel een garantie is dat Renault volgend jaar zich consequent kan mengen in de strijd om de punten met een chassis die ze zelf gebouwd hebben. Palmer heeft ook een zeer sterke groei doorgemaakt dus dat zal ook wel helpen.
En over Vettel dit seizoen.... Fuck off, honestly, fuck off
-
Ben eigenlijk benieuwd hoe Sauber het volgend seizoen gaat doen met een gedateerde motor. Dat kunnen ze in het begin nog compenseren met een goed chassis, maar de laatste keer dat ze een goed chassis gebouwd hebben was toen Hulkenberg er reed. Wellicht als Ericsson zijn huidige vorm naar volgend seizoen mee kan nemen dat ze in het begin wat puntjes bijeen kunnen sprokkelen
-
Zondag om 18u toch een beetje schakelen tussen Formule 1 en Luxemburg - Oranje.
Verwacht eerlijk gezegd meer spektakel op de racebaan. Zou mooi zijn als Max nog 1 podium kan pakken. En plek 4 of 5 in de WK-stand! -
@gishes_NL Denk dat je gewoon F1 kan blijven kijken. NL was ook niet spectaculair vanaaf, dus zal tegen Luxemburg niet anders zijn. Gewoon Max aanmoedigen dus #teammax
-
@maricja_NL nah F1 is ook niet altijd even spannend. Meestal val ik na een ronde of 10 wel in slaap
-
@MartijnFC_NL er zijn idd genoeg saaie races geweest. Maar kijk eerlijk gezegd liever een F1 race waarin een Nederlander iig z'n best doet en wat brutaliteit op het circuit brengt, dan naar Ned-Lux te kijken die Nederland toch wel wint. Ook met saai spel.