Crew Cup74: Lotingen
-
PSV 4 Life:
DS4 Al-Ettifaq Knor95
DS4 Al-Ittahad Double2dare
DS7 Al-Wehda Tim9876
DS13 Al-Adalah Depony -
ds4 al-ettifaq: Sir Heyvaert
ds4 al-ittihad: Senna_vh
ds7 al-wehda: jootn1
ds13 a-adalah: Sir Dieter L -
@mrtgll33-test_NL
@Mestreech07022017_NL
@Mr-Lok_NLGaan jullie crews akkoord met de Gentlemen's Agreement?
-
Imperium team 3:
Ds1- Al-Ahli: Ola Schatkistje
Ds7- Al-Taawon: the huntah
Ds10- Al-Fateh: Renkie
Ds10- Al-Hazem: J. Cleij -
Line up ok
-
line up ok
-
line up ok
-
Line up ok
-
Dank voor de namen. In het vervolg graag even de juist spelling van iedereen zijn managernaam. Dat scheelt een hoop gezoek.
-
Iemand van jullie die het zou zien zitten om de competitie te openen. Ik heb het al 10 keer uitgelegd aan de spelers van Ottoman maar ze begrijpen niet hoe ze een competitie moeten openen.
-
@wooper_NL
Volgende manager zal hem namens Golden Glory 2 aanmaken: @keestoet_NL -
Om hoe laat wordt de competitie aangemaakt?
-
@wooper_NL stuur maar een paar bcs deze kant op anders moet ik de kibbeling duurder maken!!! ;-))
-
@keestoet_NL komt in orde
-
Uitnodigingen verzonden!
-
Hoe laat wordt deze competitie aangemaakt?
-
@JordyRCJr_NL Zover ik kan zien is die al privé aangemaakt. Maar bij ons geen enkele uitnodiging of bericht nog..
-
@Brabanderrrr_NL @wooper_NL wij hebben nog altijd geen uitnodiging gehad, weet niet of de rest van de teams wat heeft gehad?
-
Ik heb gisteren om 00.45 een bericht van hem gekregen dat hij de verkeerde crew had uitgenodigd. Ik zie wel geen spelers in de competitie die er normaal niet moeten inzitten.
Ik heb hem een bericht gestuurd dat hij iedereen moet uitnodigen in jullie divisie.
-
@wooper_NL wij hebben geen van allen een uitnodiging nog bericht gehad. Wij hebben zelf aanvraag moeten doen, deze zijn vannacht om 00:30 geaccepteerd. Hierdoor konden wij er pas vanmorgen in en lopen we logischerwijs al minimaal 8 uur achter. Dit terwijl de jongens van Feyenoord Legioen er al wel in zaten. Lijkt me heel wat kwalijker dan dat spelertje kopen voor 00:00