-
Goedenmorgen,
Mijn competitie is afgelopen en heb inmiddels al croints betaald om het te vervolgen in een andere competitie met alle actieve managers.
Nu zie ik dat er na mijn seizoen(vanavond)ik deel kan nemen in de Winners CUP ?Vraag | Wat houdt t precies in en krijg ik daar extra managerpunten voor?Kan ik de Cup spelen in mijn 2e managerslot en gewoon doorgaan met huidige groep managers in mijn competitie? Of gaat dat dan. Want ik kies ervoor om door te gaan in huidige competitievorm met de actieve managers naar ander land(vanavond).
Bedankt. Groetjes. Ruud.
-
@Ruud-Gullits-team_NL ik zou ook graag wat meer uitleggen vinden hierover
-
Ik ben nu bezig met mijn Winners Cup.
De opzet is een poulefase en daarna knock-out fase. 13 wedstrijden als je tot de finale weet te komen.Je neemt je huidige selectie/team mee over naar de Winners Cup. Dit betekent dus dat je managersslot waarmee je eerst speelde, ook overgaat naar de Winners Cup. Je stadion etc. moet vanaf begin af aan weer worden verbouwd.
In de competitie zitten managers die in andere competities hoog zijn geëindigd. Veel teams dus met 100+ kwaliteit spelers.
Of er extra managerpunten te verdienen zijn, weet ik op dit moment niet.
Wat ik wel weet is dat het behalen van de finale lastiger is (door de veel betere teams) dan een regulier toernooi.Hopelijk heb je iets aan bovenstaande informatie.
Groet.
-
@Ruud-Gullits-team_NL
Hallo,De Winners Cup is een nieuwe functie op OSM die nog in de testfase zit. Het definitieve format is daarom nog niet bekend.
Op dit moment krijg je een ticket voor de Winners Cup wanneer je in één van de grote competities bij de beste 4 eindigt. Het is de bedoeling dat je dan met je huidige team doorgaat en het in toernooivorm opneemt tegen andere managers die meedoen aan de Winners Cup.
@Brian-Hermans_NL
Dank voor de toelichting