Bug teams kiezen?
-
Goedendag,
mijn volgende competitie zou naar de Eredivisie gaan en ik heb PEC Zwolle gekozen. Nu zie ik zowel op de PC als op Android staan dat ik ADO Den Haag word straks om 20:00.
Clubslot: Slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 11-04-2020, 18:50
Competitienummer: 4282140
Server: Thierry
PC, AN -
Goedenavond,
Dit is hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt vanwege het feit dat de competities rond deze periode van het jaar herzien (aanpassing ratings, etc.) worden en hierdoor je teamnummer is veranderd. Inmiddels is het ingestelde team voor het volgende seizoen gereset. Je kunt hem dus opnieuw instellen met als team PEC Zwolle.
-
@Silvester-J_NL
Dank, ik heb het opnieuw gedaan. Volgens mij heb ik nu wel nogmaals 144 BC's moeten aftikken, klopt dat? -
@timeenennaam_NL
Dat klopt. Zoals in dit topic ook staat vermeld, kunnen de instellingen voor het volgende seizoen gereset worden, maar dan dienen de Bosscoins voor het verlengen wel weer opnieuw betaald te worden. Het resetten hebben we nu meteen gedaan, omdat er weinig tijd over was tot het einde van de competitie.Na navraag te hebben gedaan, blijkt overigens dat het league nummer van PEC Zwolle niet is veranderd en dit dus niet de oorzaak is geweest. Weet je zeker dat je niet per ongeluk het verkeerde team hebt aangeklikt alvorens de instellingen zijn bevestigd? Heb je eventueel nog een screenshot tot je beschikking waaruit blijkt dat PEC Zwolle het ingestelde team voor het volgende seizoen is?
-
@Silvester-J_NL
Ik begrijp de terughoudendheid, maar ik heb onder de ogen van een collega op de app PEC Zwolle aangeklikt en dit ook nog bevestigd door daarna de coins te betalen, terwijl je clublogo in beeld staat (zie voorbeeld). Dus het lijkt me erg sterk dat ik per abuis ADO heb aangeklikt en dit daarna ook nog heb bevestigd. Maar ik heb geen screens om dit te bewijzen, natuurlijk. -
@timeenennaam_NL
N.a.v. dit topic is een compensatie van 144 BCs aan je account toegevoegd. Het probleem is tevens toegevoegd aan de lijst met bekende en gemelde bugs. Het topic zal ik nu sluiten.