Meldingen beginscherm
-
macek_NL
about an hour ago
Goedemorgen,
ik had het idee om al bij het beginscherm(http://www.onlinesoccermanager.nl/Career) waar je je clubs ziet en naar een club toe kan om daar al bijvoorbeeld een uitroepteken bij de club te zetten waar er een melding is. Nu heb ik vaak dat ik om de zoveel uur alle 4 de clubslots afmoet om te zien bij welke club er bijvoorbeeld een speler is verkocht of dat er trainers klaar zijn
-
Ik meen dat er een aardige tijd terug (op osm 2.0) een soortgelijk idee voorgesteld is. Ik ga eens kijken wat ik hiervan terug kan vinden.
Uiteraard mag iedereen z'n mening over dit idee nog steeds plaatsen
-
Ja het is gewoon meer een handigheidje, nu zit ik soms voor niks 4 clubs af te gaan om te kijken of er ergens iets is verkocht ofzo
-
Ongetwijfeld zal het nog ergens in mn oude bestanden moeten staan, maar krijg het zo even niet gevonden. Graag hoor ik meerdere meningen, zodat we kunnen kijken of we dit alsnog eens gaan voordragen.
-
Dit zou het gebruikersgemak wat vergroten, dus wat mij betreft zou dit toegevoegd mogen worden.
-
Goed idee, ik snap het idee van macek volledig (hint hint link text. Scheelt heel wat klikken (maar mogelijk ook reclame inkomsten....)
-
Ik ben het hier ook mee eens.
-
:thumbsup_tone1: Op het lijstje van de adminmail dan maar denk ik
-
Dit staat nu op de planning om geïmplementeerd te gaan worden voor de website. :thumbsup_tone1: