SKHF Café
-
Oh nog zo iemand die het internet te serieus neemt, ondanks het feit dat ik nooit op genoemde sites kijk
-
@l0rdShishio_NL Wat een onzin weer. Pewdiepie heksenjacht 2.0.
-
Pewdiepie held al die klapharken nu janken dat ze te weinig krijgen terwijl ze al tonnen zo niet miljoenen op de bank hebben staan
-
Zo, weer even blanco voor de Universiteitsraad gestemd. Wat is democratie in het hoger onderwijs toch een prachtig fenomeen: studentenpartijen die janken om te weinig vrijheid (terwijl een universiteit per definitie een hiërarchisch instituut is) en meer geld voor onzinnige dingen die niets met studeren te maken hebben (zie bijvoorbeeld: http://pvdus.nl/?page_id=63). Opkomst van 20%, echt prachtig.
-
@timeenennaam_NL Dus een studievereniging heeft niets te maken met studeren. Interesting.
-
@timeenennaam_NL Wel lekkere fitnesschicks
-
Ik zoek nog een partij die niets wil doen om diversiteit te bevorderen en ook niets wil doen voor het milieu
-
@DominicM_NL FVD?
-
@hap-slik-weg_NL Studentenverkiezingen. Landelijk is easy
-
@DominicM_NL ahh HSV in grun?
-
@hap-slik-weg_NL
Studievereniging nog wel, mits daar studiegerelateerde lezingen enz. worden georganiseerd. Studentenvereniging (helemaal een bestuursjaar), bijbaantjes en sporten vind ik inderdaad helemaal niets met studeren te maken hebben. Zijn eerder studiebelemmerende zaken. -
'bijbaantjes' zijn voor veel mensen noodzakelijk om uberhaupt te kunnen studeren zonder tienduizenden euro's schuld
-
@DominicM_NL
Ja, ik werk ook de hele zomervakantie fulltime om mijn collegegeld te betalen, maar daar hoeft de universiteit toch geen rekening mee te houden? -
nee dat ben ik op zich wel met je eens. Ben ook wel benieuwd hoe die studentenpartij dat voor zich ziet
-
Studentenverenigingen zijn sws belachelijk
-
@timeenennaam_NL en je woont zeker niet op kamers? Of je woont ergens waar niks te doen is en het spotgoedkoop is.
-
@hap-slik-weg_NL
Zwolle, 20 vierkante meter met eigen keuken, €270. Betaal ik met zaterdagwerk.Moet overigens nu wel lenen voor OV
-
@timeenennaam_NL Dat is wel erg cheap trouwens, wel beetje weinig te doen idd al vind ik het centrum best wel oke. Zit hier aan 24m2 met gedeelde keuken etc voor 385. Lenen voor het OV? Kan je beter traject abbo doen of moet je doordeweeks reizen?
-
Ik heb gewoon netjes 25k schuld #ok
-
Ik heb gewoon netjes meer dan 3000 euro op mn rekening