SKHF Café
-
Wat een prachtige start heeft de Boer gemaakt... 0-3 verliezen van een promovendi
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in SKHF Café:
Wat een prachtige start heeft de Boer gemaakt... 0-3 verliezen van een promovendi
Had niks anders verwacht van De boer, en hoi ik ben nieuw hier
-
@miclovich_nl said in SKHF Café:
@the-best-manager-in-the-world_nl said in SKHF Café:
Had niks anders verwacht van De boer, en hoi ik ben nieuw hier
Hoe post je eigenlijk zonder reply? niet echt duidelijk aangegeven
-
@miclovich_nl Met de groene knop reageren, dan zet je gewoon een post in het topic.
-
@miclovich_nl En welkom op het forum.
-
ah ja zo bedankt Maricja
-
een promovendi ja? waren inderdaad wel een slechte wedstrijden van frank de boeren
-
@miclovich_nl Geen probleem :thumbsup_tone1:
-
@DominicM_NL Huddersfield is idd gepromoveerd. Wedstrijd was niet om aan te gluren.
-
@maricja_nl
Als Domicus iets aan je vraagt is er meestal iets mis, net als vrouwen doorgaans iets vragen aan een man. Domini gebruiken vaak een vraag om aan te geven dat je taalgebruik niet klopt, in dit geval het gebruik van een meervoudig woord. -
@miclovich_nl
Kun je iets meer over jezelf vertellen. Heb je een zus bijvoorbeeld, om maar iets te noemen? -
@timeenennaam_nl Ik had de reactie in eerste instantie ook niet goed gelezen zie ik nu
Tja ach, bij LFS dachten we er o.a. al aan om Rein een woordenboek geven met Kerst. -
Goedendag heren #gentleman
-
@timeenennaam_nl Hey Timeenennaam ik heb twee jongere broers, woon in eindhoven en ben natuurlijk psv, fan maar dat kon je al een beetje zien, aan me profiel foto, en speel graag FIFA.
-
@timeenennaam_nl zusjes, altijd interessant. Zelfs 4 jaar later #lol
-
@miclovich_nl oh my god kjoeett
-
Goede Morge
-
@dominicm_nl kjoett?
-
Superkjoett!
-
http://www.dumpert.nl/mediabase/7217025/be278764/iemand_knetterhard_terugpakken.html random baas van de dag.