SKHF Café
-
Op het forum over het weer praten. Veel sneuer wordt het niet
-
-
@timeenennaam_nl Zijn zelfmoordterroristen.
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Op het forum over het weer praten. Veel sneuer wordt het niet
Ik weet niet wat ik sneuer vind, dát of dat Tim nog steeds diehard OSM zit te spelen om zijn trofeeënkast voller te krijgen.
-
Kansloos inderdaad.
-
Godverdomme waar wordt Ajax uitgezonden waarom niet op RTL 7 fuck die hele James Bond mvg
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Godverdomme waar wordt Ajax uitgezonden waarom niet op RTL 7 fuck die hele James Bond mvg
Fox Sports
-
@jip-huijs said in SKHF Café:
Fox Sports
Ook ziggo zendt het uit, een ook niet abbonees kunnen het gratis kijken via ziggo!
-
@scheeftand_nl zoek het maar dan lekker uit. Ik meende serieus dat ik je chill vind en aardig. Maar nu iniedergeval niet meer als je het zo opneemt.
-
@glennevire_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl zoek het maar dan lekker uit. Ik meende serieus dat ik je chill vind en aardig. Maar nu iniedergeval niet meer als je het zo opneemt.
sterk verhaal. Ik moest erg lachen.
-
Jow tsjappies
-
@henricktje_nl
Nog steeds 16k bosscoins die op moeten -
Zat donderdag nog terug in de trein vanuit de Arena en zag een jochie OSM spelen. Wilde bijna vragen of hij ook op de fora zat #lol.
-
@hap-slik-weg_nl Dat was ik :man_playing_handball_tone3: :person_lifting_weights_tone4:
-
@dominicm_nl Sinds wanneer woon jij in Apeldoorn ;)?
-
Dominic L
-
Bericht Annuleren? 'Annuleren'
Bericht Annuleren? 'Bevestig'
ooooh
-
@de-boterbloemen_nl said in SKHF Café:
@jip-huijs said in SKHF Café:
Fox Sports
Ook ziggo zendt het uit, een ook niet abbonees kunnen het gratis kijken via ziggo!
Ja daar was ik ook al achter gekomen
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@henricktje_nl
Nog steeds 16k bosscoins die op moetenstop met bij kopen dan
-
@henricktje_nl said in SKHF Café:
Bericht Annuleren? 'Bevestig'
ooooh
Tja dat krijg je als je hersenloos ben ik snapte het meteen de eerste keer al oh ik ben zo geweldig en slim