SKHF Café
-
Dave gaat nog wel , maar er zijn er een paar vanuit het verleden die mij minder liggen.
En andersom:man_bouncing_ball_tone4:
-
Oh wacht ik zie trouwens nu pas dat jij zei dat je er zo'n fan van ben ik las te snel ik las ben ik niet zo'n fan van. Dus dan wil ik mezelf verbeteren ik ben ook zo'n fan van Dave Jansen!
-
hahaha ,ik geloof je meteen.
-
hahaha thanks boys, ik zal binnenkort even een fanpage aanmaken.
hier komt dan wekelijks een blog op te staan, hoe goed het met OSM3.0 gaat en hoe dat vooral ten goede is gekomen van de activiteit op het forum
-
@dave-jansen_nl said in SKHF Café:
hahaha thanks boys, ik zal binnenkort even een fanpage aanmaken.
hier komt dan wekelijks een blog op te staan, hoe goed het met OSM3.0 gaat en hoe dat vooral ten goede is gekomen van de activiteit op het forum
Je bent een Furrax als je daadwerkelijk op die link hebt gedrukt :man_facepalming_tone1:
-
Bleergh ik wil helemaal geen Furrax zijn.
-
Er bestaat maar één echte Furrax.
-
@scheeftand_nl Adolf was geen pedo toch
-
Weet ik niet. Zover bekend is in ieder geval niet nee.
-
@scheeftand_nl Het is omgekeerd!
-
@furrax_nl
gaan we weer over grammatica
-
-
-
-
@scheeftand_nl Man man man kansloos
-
Alles is deep purple of coldplay bij je.
maar idd weer leuk om de stem uit te brengen
-
Wat mij betreft ging na het lezen van dit stukje mijn enige sympathie voor die zwarte piet beweging zo het raam uit.
-
Snap ook niet hoe men tot dergelijke conclusies komt. Alsof een Sylvana Simons niet verzuipt in de aandacht die ze met haar identiteitspolitiek genereert.
Ik vind een bericht als dit ook ronduit beledigend voor zwarte mensen eigenlijk. Zou het zelf ook niet fijn vinden als iemand namens mij zou claimen dat alle blanke mannen nou zo zielig zijn.