SKHF Café
-
@pompompompompommop_NL Voor ons was niets bekend over hoe het forum er uit zou komen te zien, dus ja. Ik was in de veronderstelling dat er mensen bezig waren met het ontwikkelen van het forum
En wat betreft bugfixes, volgens mij ligt dat onderop de prioriteitenstapel en doet feitelijk niemand daar wat aan. Wie weet zou een designer er nog wat van kunnen maken. Niet geschoten is altijd mis.
-
en ik zeg niet dat jullie moderaters er geen tijd insteken. Maar het brein van deze persoon met deze ideeën is niet geweldig
-
@pummel123_NL *Moderators.
-
jammer, had het wel gehoopt
-
Like or you will become like freliano
1 like = 1 prayer
-
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL ga ik dan ook kanker faken?
-
@spectraaaaa_NL Ligt er een beetje aan of dat bij m'n verkiezingscampagne voor 2020 past.
-
USA schijnt wel te houden van helden die wonderbaarlijk die ziekte overwonnen hebben. #lancearmstrong #neverforget #stillinourhearts
-
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL Hmm, in dat geval toch maar het zekere voor het onzekere nemen
-
@spectraaaaa_NL And God bless the United States of America.
-
@Bartje-Bergkamp_NL Nu kan ik eindelijk downvoten #worship
-
@spectraaaaa_NL said in SKHF'16 Café:
@Bartje-Bergkamp_NL Nu kan ik eindelijk downvoten #worship
Niet bij mij, hoop ik....
-
@Vertrigo_NL said in SKHF'16 Café:
@Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café:
Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen
ik niet
ik ook niet, kut forum
-
Goedemorgen
-
Jezus christus wat is dit nu weer. Na een zoektocht naar het nederlandse forum is het goede overzicht wel erg minder geworden...
-
vind t eigenlijk wel grappig dat we ook met die engelsen etc kunnen praten, maar die gasten zijn echt nog kinderachtiger dan wannes en bij t woord 'fuck', in welke context dan ook, ben je al de lul
paupers
-
#lol#lol
-
Het niveau ligt gewoon een stuk hoger op het Engelse forum :rolling_eyes:
-
@Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café:
Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen
Heeft Freliano zich al gemeld ja?