SKHF Café
-
@saidkayaa Z'n gangetje
-
@jacco-de-jong_nl Jouw generatie? Ik voel me nu wel heel oud zo
-
Wat doe je hier Jacco? Is de app groep niet meer goed?
-
@furrax_nl Appgroep?
-
@furrax_nl Café de Poort?
-
#HappoComeback
-
@maricja_nl Die bestaat nogsteeds maar niet actief. Ik had het over die andere groep.
-
@dikketuur_nl Paar osm'ers in een groepje op WhatsApp.
-
@furrax_nl Je mag me altijd inviten
-
@furrax_nl Wie zaten daar nou ook alweer allemaal in? Bert enzo toch?
-
Pffff Happo 19 joh, ze worden zo snel groot.
-
@sirclitjeslikker_nl echt he. nederlandsekikker zal ook wel ~21 zijn nu
-
@meneer-speksnijder_nl Ja & Jacco en paar van zijn huidige crew. Denk dat ze allemaal van die crew komen.
-
@sirclitjeslikker_nl ik word er zelf ook zeer nostalgisch van. 5 (?) jaar geleden sinds beyond your imagination ofzo. Ik kan het me herinneren als de dag van gister natuurlijk
@Furrax_NL ik heb niet meer genoeg aan die app groep nee! En volgens mij zijn het allemaal mensen van the untouchables verder ja, maar lijkt mij wel weer lachen om met wat andere oude bekenden het contact weer op te pakken.
@maricja_NL haha ja ik wist niet hoe ik 'mijn generatie', maar ben altijd een aantal jonger geweest dus dat leek me het handigste woord.
-
@dominicm_nl
Die weet nu eindelijk van de hoed en de rand -
@jacco-de-jong_nl Ja klopt, toen hadden we het altijd over je high-school crush Saar.
-
@jacco-de-jong_nl The untouchables. Goeie ouwe tijd
-
@sirclitjeslikker_nl ik heb jullie denk ik recentelijker gesproken dan dat ik haar heb gesproken hahahahah. Mooie tijden wel nu ik erop terugkijk.
@Douwe-Kooistra_NL zeker, ook al was ik toen ik bij de untouchables joinde al niet meer de actiefste.
-
@jacco-de-jong_nl Op een gegeven die hele crew niet meer
-
@douwe-kooistra_nl ja true wel, alhoewel een aantal het nu weer beginnen op te pakken.