SKHF Café
-
Canada is mijn droombestemming. Vroeger was dat Mexico.
-
@Cutters-Choice_NL Wat is er veranderd?
-
@SSerhatt_NL Gewoon.
-
@SSerhatt_NL toeval vanwege de bestemming. Eerst de bestemming geboekt en toen gekeken wat er te doen was.
Het weer zat zelfs mee, bij aankomst -18 en sneeuw, dus ik heb een witte kerst gehad daar. Eergisteren op de dag van vertrek was de meeste sneeuw wel verdwenen.
Betreft de wedstrijden die beide verloren werden door de clubs uit Toronto.
Bij het basketbal lijkt alles meer om het entertainment om de wedstrijd heen te draaien en het 'vermaak' van het publiek dan daadwerkelijk het basketbal. Een soort all-inclusive animatieteam gevoel maar dan met professionele geluids en lichtapparatuur. Spel lag zovaak stil, jammer. Op tv krijg je dit een stuk minder mee.IJshockey : Hier was de sfeer weer een stuk rustiger, draaide veel meer om het spel zelf en was daardoor ook prettiger kijken. Toevallig dit jaar een keer bij een wedstrijd van de Tilburg Trappers geweest die in de Duitse competitie actief zijn, maar dat had gelukkig niks hiermee te maken.
Verder heb je genoeg aan 4 dagen voor deze stad en is het eigenlijk een ideale doorreisbestemming naar Montreal, Québec of New York.
-
En de eerste post van 2025 in het Café is ook weer een feit
-
Witte kerst is altijd geweldig, zo hoort ook kerst te zijn, in mijn geval dan.
-18 is best lekker hoor. Ben gek op de kou eerlijk gezegd. Zon kan geen kwaad maar koud is altijd beter.
Zolang je genoten hebt is het altijd perfect, ook al verlies je. Zulke entertainment hebben wij ook hier nodig hoor. Zien we wel wat minder hier in ons land. op tv is het ook je eigen wereldje he, dan zit je thuis met je eigen sfeer die jijzelf creert.
Ijshockey is echt leuk, ben er eerlijk dol op. Ook omdat ik zelf ook gespeeld hebt he. Hoe was de wedstrijd afgelopen?
Jij hebt ook speciefiek al een plan voor de volgende keer zie ik.
Ik lees wel dat je er genoten van hebt, daar draait alles om. @BrandZone_NL
Gelukkig Nieuwjaar gewenst aan iedereen hier op osm.
-
Het Café en crew forum wellicht samenvoegen?
-
@BrandZone_NL is dat wel een verstandig idee?
-
Als je ziet hoe weinig dit gedeelte nog word bezocht i.t.t. het crewforum zou er best een overlap kunnen zijn waardoor er meer activiteit is.
-
@BrandZone_NL Ja als we het gaan vergelijken van een eeuw geleden en nu, dan is het geen slecht idee.
-
Word tijd dat ze die app is een goede update geven. Heb idee dat het nu veel anoniemer is dan voorheen. Forum invoegen in de app zou al iets unieks zijn. Maar ja daar zitten de verdiensten niet dus daar gaan ze dus 0 energie insteken. Enkel dingen als een extra trainer die 25 bc kost om te openen. En die zetten we dan als eerste zodat je die ook lekker per ongeluk kan openen en je weer 25 bc kwijt bent. En die optie voegt niks toe. Maar dat we als osm spelers wat meer contact hebben en rivaliteit tussen de crews. Duels wie speelt dat nog ? Als je hoog op de zogenaamde top.100 staat dan duurt het heel lang voordat je überhaupt een tegenstander vind. En ja is ook geen prioriteit omdat daar als GB geen geld is te halen. Al mogen ze voor mij wel is de bezem door die top 100 gooien. Crews met minder dan 5 managers delete na 7 dagen zoals dat vroeger ook was. Zo iedereen fijne middag nog
-
@iyo-aur-jeene-do_NL De roep om het forum in de app te laten bouwen hebben wij hier vanaf team NL al meermaals aangegeven maar zoals je zelf zegt is het niet rendabel genoeg om dat nu te doen.
De slinkse manier van de extra trainer ben ik ook met je eens. Vanuit marketing strategisch oogpunt zo geplaatst. Ik vind het mijne er van, maar wie ben ik.De ranking kan ik mij ook in vinden, zelf sta ik in de manager ranking top 100. Hier kom je inprincipe alleen in als je in een lege privé league speelt. Als je namelijk gelijkspeelt ben je zo 150 punten kwijt en draai je een negatief seizoen.
Laat staan als je het in een competitieve league probeert, dan kan je niet eens continu in de top 100 verblijven. -
Van die trainer totaal mee eens. Heb me al enkele keren vergist... Ook op OFM.
-
En we hebben trouwens al sinds vrijdag een nieuwe tattoo.
Deze keer op een plek waarvan ik dacht dat het veel meer pijn zou doen maar het is gewoon hetzelfde als de andere tattoo's