SKHF Café
- 
Like mij omdat het weekend is!! 
- 
Like mij omdat het weekend is!! @l0rdShishio_NL said in SKHF'16 Café: Lik mij omdat het weekend is!! 
- 
@l0rdShishio_NL said in SKHF'16 Café: Lik mij omdat het weekend is!! @timeenennaam_NL Yeah! Nog beter!! 
- 
Spannende gesprekken. 
- 
Spannende gesprekken. @Furrax_NL Kun je ons niet amuseren door te vertellen hoe je relatie met Sophie inmiddels gevorderd is? 
- 
Gaat goed! Sophie weet het alleen zelf nog niet. 
- 
Arme Sophie, is gewoon met een traumatische ervaring gestopt met OSM 
- 
@gerry_NL 
 Er is nog steeds een besloten crewforum.
- 
@gerry_NL Onder Home en dan helemaal onderaan onder crew forums daar zou je crew forum moeten staan, staat het daar niet dan even uitloggen van het forum en opnieuw inloggen. 
- 
I won't wait 
- 
@gerry_NL 
 Heb je al uitgelogd via dit forum en dan opnieuw aangemeld? Dan zou je onderaan je crewforum moeten kunnen zien. Daar hebben meerdere mensen last van gehad, waaronder ikzelf.
- 
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL 
 Vandaag valt wel mee, toch? 
- 
Het is minder dood dan op het 'oude' forum 
- 
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL 
 Vandaag valt wel mee, toch? Leuk zo'n grapje als banner onder je post. Straks gaan mensen nog geloven dat je een vriendin hebt XD 
- 
Leuk zo'n grapje als banner onder je post. Straks gaan mensen nog geloven dat je een vriendin hebt XD @SIRclitjeslikker_NL 
 Altijd goed, zo'n kritische lezer. Waar zal ik het in veranderen?
- 
Welk cheataccount heb je opgetrommeld om je reputatie van -40 tot +40 te krijgen? 
- 
Welk cheataccount heb je opgetrommeld om je reputatie van -40 tot +40 te krijgen? @Sam-08_NL 
 Dat kan toch zo nagekeken worden door een judge?
- 
De plusjes kan iedereen zien: Scheeftand is dikke vriendjes met Positiever en Nummerke69 
- 
Kunnen jullie ook op het getal klikken? Dan zie ik namelijk ook downvotes. Maar dat kan wel iets zijn wat alleen staf is, geen idee.