SKHF Café
-
Ik ben spits omdat je dan niet hoeft te rennen. In mijn slanke jeugdjaren was ik nog een linksbuiten...good old times
-
@Kagchelland_NL said in SKHF'16 Café:
In mijn slanke jeugdjaren
-
@bringdaruckus_NL said in SKHF'16 Café:
@MartijnFC_NL
Maar hebben ze dan geen jo19 en jo17 elftallen dan. Dan haal je daar toch spelers vandaanDat vroeg ik me ook af. Je kunt toch wel ergens anders een keeper vandaan halen dan? En een speler van 15 mee laten doen is nog altijd beter dan helemaal niemand. Daarnaast heb je ook nog altijd wel een veteranen elftal, daar kun je vast wel de keeper van lenen (die kunnen best lang mee).
-
@Jip-Huijs
Al snap ik wel als die jeugdspelers daar geen zin in hebben. Dit klinkt als een 30+ team met bierbuik en al.Ik zie dat de recreatieve teams weleens spelers van elkaar lenen maar nooit van de jeugd. 15/16/17 jarige vinden het hier nog wel oke om met het 1e elftal in de 1e/2e klasse mee te doen. 5e klasse zijn toch wel over het algemeen vriendenteams.
-
@Kagchelland_NL
Lol. Ik was middenvelder.In de f jes ooit 2 wedstrijden ofzo gekeept omdat onze keeper ziek/geblesseerd was. Doodsaai en was ook nog vreselijk koud ook. Heb alle 2 de ballen doorgelaten die op doel afkwamen.
-
@bringdaruckus_NL said in SKHF'16 Café:
@Jip-Huijs
Al snap ik wel als die jeugdspelers daar geen zin in hebben. Dit klinkt als een 30+ team met bierbuik en al.Ik zie dat de recreatieve teams weleens spelers van elkaar lenen maar nooit van de jeugd. 15/16/17 jarige vinden het hier nog wel oke om met het 1e elftal in de 1e/2e klasse mee te doen. 5e klasse zijn toch wel over het algemeen vriendenteams.
Nouja, meestal zijn de eerste teams toch nog wel prestatief gericht hoor, ook in de 5e klasse. Het blijft toch een soort van 'eer' om met het eerste elftal mee te doen, ook al zijn er maar twee of drie senioren elftallen.
Maar begrijp het wel dat als het echt bagger gaat al dat je daar geen zin in hebt. Maar dan nog, negen spelers opstellen, zonder keeper, waarom moet zo'n wedstrijd doorgaan. Kan toch makkelijk verplaatst worden in het amateurvoetbal. Wat wil je nu: eerlijke wedstrijden of zo'n wedstrijden? Gaat toch nergens over dat de KNVB dan zegt van de wedstrijd moet doorgaan. Laat de clubs lekker zelf beslissen en grijp als KNVB in op het moment dat een club vele verschillende wedstrijden laat afgelasten. Ik denk dat wat meer zelfsturing voor de clubs onderling binnen een competitie best goed is. Ontwikkel anders een soort van tool waarbij clubs zelf wedstrijden makkelijk kunnen verplaatsen etc.
-
Hier hebben ze opeens meer dan 10 senioren elftallen. Allemaal vriendenteams van buitenaf.
Iedereen ging weg na de a junioren. Het 1e elftal is altijd chaos geweest. Nu proberen ze maar iets anders door van de 1e elftallen een opleidingsteam onder 25 jaar team te maken.
-
@bringdaruckus_NL volgens voetbal.nl hebben ze alleen 2 herenteams.
-
-
Heeee Henrick.
-
Heerlijk gevecht gezien. Klitschko kon net niet doordrukken.
-
@l0rdShishio_NL Ronde 5/6 waren erg nice!
-
@l0rdShishio_NL
in lange tijd niet zo vette bokspartij gezien -
This post is deleted!
-
Dit forum is net zoals mijn bitches. Ze blijven plakken.
-
Mooie 1000e post
-
Thnx.
(Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s))
-
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
Thnx.
Je moet quoten, dan mag het
-
@DominicM_NL rt
-
@DominicM_NL said in SKHF'16 Café:
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
Thnx.
Je moet quoten, dan mag het