Series
-
@Glennevire_NL Slechte series sla ik uiteraard graag over
-
Lataste aflevering van Black Sails nu geweest. Mooi einde zo
-
Morgen Archer season 8 #hype
-
walking dead tof einde
-
@j-club_NL Ik wacht nog even totdat het laatste seizoen op Netflix komt, best een prima serie tot dusver.
-
Ja eens kon er ook wel vrede mee hebben, verbaasde me alleen wel dat ze nog een beroemde piraat introduceren aan het einde terwijl de serie stopt.
-
prison break is back
-
@DominicM_NL Vraag me heel erg af of ik die wel moet gaan kijken...
-
@Kagchelland_NL Heb het nog niet gezien maar ik ga het sowieso een kans geven. Veel helden keren terug, dat vind ik wel tof
-
Gister begonnen met Legion. Het was zo'n vaag begin en chaotisch, maar 4 afleveringen later bedacht ik me dat er nog maar 3 uurtjes nachtrust over waren :') .
-
Ik vind het vooral knap dat elk seizoen beter wordt.
-
Dat is meer een klein toetje voor de mensen die de hostiroe kennen
-
Laatste tijd veel aan het kijken in willekeurige volgorde van kijk vaker naar minder vaak volgende;
X Files Seizoen 8 nu bij episode 5. Robert Patrick speelt nu een van de hoofdrollen T2000
Vikings seizoen 4 ben nu bij episode 11 heel tof en goed.
Designated Survivor vandaag E14 van seizoen 1 gekeken geniet er erg van
This is Us ben nu bij S1 E6 echt heel erg goed/tof soms ietsjes pietsjes te zoetsappig
Legion S1 E5 ben ik nu bij tijdje niet meer gezien maar vind zeker wel tof
The Team op Netflix nu bij E2 de pilot was best wel leuk
Onlangs seizoen 1 van Sneaky Pete afgerondt met Bryan Cranston als creator en badguy tof 8.3/10
Verder beetje The Crown, Iron Fist, The Last Kingdom, Rake en 12 Monkeys waarvan nog meest gezien heb -
Ja daar zit wel wat in
-
@Kagchelland_NL eerste ep gezien en zit er meteen weer in. Heel tof. Kijkonn
-
Zaten toch wel heel erg knullige dingen in, die elektrische auto die ze op hol lieten slaan bijvoorbeeld, come on...
-
@Glennevire_NL Designated Survivor is wel prachtig ja. Al vond ik die laatste aflevering net iets te makkelijk (Hannah Wells en die vingerafdruk) XD . Legion heb ik ondertussen al uitgekeken, want het is best verslavend . The Crown is ook wel aardig.
Overigens, gebruikt iemand hier de app Episoder? Super nice om series bij te houden en al
-
This post is deleted!
-
Het irriteert me dat Jemenieten Engels met elkaar spreken, maar afgezien daarvan wordt Prison Break wel met de week beter
-
Twin Peaks is back