Series
-
Bespreek hier alles over series!
-
Iemand hier die Designated Survivor kijkt?
-
@Vertrigo_NL Ken ik niet, waar gaat het over?
-
@gna-gna-gna_NL said in Series:
@Vertrigo_NL Ken ik niet, waar gaat het over?
Denk dat de volgende video een vrij goede indruk geeft:
-
Heeft iemand nog een goede actie serie voor me? Moet wel op Netlixx staan
-
@MartijnFC_NL Ik vond Sense8 wel vet
-
@gna-gna-gna_NL Thanks, zal er dit weekend is even mee beginnen
-
Jezus wat een drama dit nieuwe forum. Rete langzaam, onoverzichtelijk, alles weg. Wie verzint dit?
-
@Your_Worst_Nightmare_NL Ze zijn met de externe firma bezig om wat aan de snelheid te doen...
-
@Sam-08_NL Ik merk het vandaag wel meteen inderdaad, nu de content nog.
-
Jammer dat Suits weggaat van Netflix.
-
@MartijnFC_NL said in Series:
Jammer dat Suits weggaat van Netflix.
Balen Meghan Markle is zo lekker Ze heeft blijkbaar relatie nu met Prins Harry
-
@MartijnFC_NL The Unit?
-
@Glennevire_NL Al gezien, wat vet
-
@MartijnFC_NL is geen Netflix maar vindt Person of Interest en Quarry ook erg vet. Die 1e gaat over groep mensen die van een machine een code krijgen social security number en dan moeten achterhalen of hij/zij een slachtoffer of dader is en die misdaad dan proberen te voorkomen. Die 2e gaat over een Vietnam Veteraan rond 1969 die 2 tours in Vietnam heeft gedaan en terug in de VS niet eens welkom is bij zijn eigen vader thuis. Hij kan nergens werk krijgen en krijgt een ''aanbod'''
-
@gna-gna-gna_NL Echt een aanrader! Lijkt een beetje op het vroegere '24'. Alleen nu een iets rustigere rol voor Kiefer Sutherland
-
@ParHazard_NL said in Series:
@gna-gna-gna_NL Echt een aanrader! Lijkt een beetje op het vroegere '24'. Alleen nu een iets rustigere rol voor Kiefer Sutherland
Ik kijk het. Moet alleen laatste 2-4 afleveringen nog even in halen. Maar vind zeker wel erg leuk tot dusver
-
@MartijnFC_NL Peaky Blinders, topserie