nieuwe competities
-
Hallo,
Ik ben afgelopen week in 2 nieuwe competities gestart maar qua managers blijven de competities leeg ( ene comp zitten 3 en andere 6 actieve managers) Om vrijwel alleen tegen de CPU te spelen is uiteraard saai. Wat gaat hier mis?
-
@Roberto-Manciny_NL Het lijkt erop dat je wat pech hebt wat betreft de competitie. De ene competitie zit voller met actieve managers dan de andere.
Managers hebben natuurlijk altijd vrije keus qua team en competitie. Als ze een team willen spelen, maar die al bezet is, is er altijd de keuze om zelf een competitie aan te maken of om te wachten tot deze weer beschikbaar is.
Verder ligt het er ook aan in welke landen je speelt. Veel managers spelen graag de populaire competities. Maar je hebt ook een deel dat graag de kleinere of onbekendere landen opzoekt om bijvoorbeeld achievements te halen.
MIsschien is het een idee om managers uit te nodigen of je competitie te promoten in dit topic
Succes iig -
@maricja_NL Ik snap dat de ene competitie voller is dan de andere, logisch. Maar dat ik in de Bundesliga maar met 3 andere managers kan spelen is niet logisch. Wellicht handig om eens te bekijken om pas nieuwe competities te openen als andere competities voor 75% gevuld zijn. Osm wil toch geen spel zijn waar je meer tegen cpu's speelt dan tegen andere actieve managers
-
Lange tijd was het niet mogelijk om in de Bundesliga te spelen. Deze competitie is ook pas sinds kort beschikbaar. Wellicht kan het daar aan liggen.
Ik zal wel navraag doen of er iets anders kan spelen.