Geen voorbereiding
-
Het is weer zover. Stap in bij een competitie die net is geopend en ja hoor, wedstrijd bezig, geen voorbereiding. Kans op meer managers praktisch NUL, managerpunten ho maar en een elftal met een gemiddelde waarde van 50 beginnen is weinig florissant Wordt er überhaupt wel naar de oplossing van de klacht gekeken of is alles de schuld van server Clarence. ( trouwens ook maar een lauw excuus vind ik )
-
@AVCROMBOUT_NL said in Geen voorbereiding:
Het is weer zover. Stap in bij een competitie die net is geopend en ja hoor, wedstrijd bezig, geen voorbereiding. Kans op meer managers praktisch NUL, managerpunten ho maar en een elftal met een gemiddelde waarde van 50 beginnen is weinig florissant Wordt er überhaupt wel naar de oplossing van de klacht gekeken of is alles de schuld van server Clarence. ( trouwens ook maar een lauw excuus vind ik )
Ik vind het ook erg vervelend dat het steeds weer fout gaat en opvallend genoeg bij "nieuwe " competities. Als je zolang als wij al met elkaar in competitie zitten is het natuurlijk super vreemd dat je in díe server terechtkomt bij de vernieuwing van je seizoen terwijl je hem wel nodig hebt voor de wereldoverheersing !!! Verder heb je volkomen gelijk wat betreft je rating, die is gewoon veel te laag zonder voorbereiding.
-
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb, net als vorige keren, de competitie aangemaakt. En deze begint ook weer meteen. Ik snap niet heel goed hoe dit beginnende spelers kan helpen. Maar los daarvan zijn degene die met mij meegaan, geen beginnende spelers.
Kan ik dan ergens overstappen op een andere server? Net als vroeger? -
Goedemorgen,
We vinden het vervelend dat jullie hier elk seizoen hinder aan ondervinden. Er zijn in eerste instantie een aantal servers aangewezen als servers voor beginnende managers en doordat deze servers snel vol raakten, is Clarence hier later aan toegevoegd. Aangezien nieuwe competities al enige tijd op andere servers en niet op Clarence worden aangemaakt, raakt dit wel nog bestaande competities die voor die tijd al waren aangemaakt.
Helaas is het op dit moment in technisch opzicht niet mogelijk om een competitie naar een andere server over te zetten, zonder dat daarbij het nummer en de geschiedenis van deze competitie behouden blijft. Hierdoor zijn er 2 keuzes die gemaakt kunnen worden:
- Het behoud van de huidige competitie op server Clarence.
- Het af laten lopen van de competitie en deze vervolgens opnieuw op te starten op een andere server. Hierbij kunnen wij vanuit onze kant de moderator van de competitie met Bosscoins compenseren voor het feit dat de moderator opnieuw een competitie aan moet maken.
-
@Silvester-J_NL
Bedankt voor je antwoord. Sorry voor mijn late reply.Laten we gaan voor optie 2. Dan beginnen we echt met een schone lei en kunnen we de competitie spelen zoals we willen.
Kan jij dat regelen? -
@Eternity-Ass_NL said in Geen voorbereiding:
@Silvester-J_NL
Bedankt voor je antwoord. Sorry voor mijn late reply.Laten we gaan voor optie 2. Dan beginnen we echt met een schone lei en kunnen we de competitie spelen zoals we willen.
Kan jij dat regelen?Prima! In dat geval hoeven jullie alleen maar de huidige competitie af te laten lopen en hierna een nieuwe aan te maken. Zouden jullie wanneer deze competitie is aangemaakt aan ons even een seintje door kunnen geven en kunnen vermelden welke competitie jullie hebben aangemaakt? Dan regelen wij vervolgens een compensatie in Bosscoins. Dit topic zal open blijven staan, zodat het hier kan worden doorgegeven.
-
@Silvester-J_NL
Ondanks dat we de competitie af hebben laten lopen en er een nieuwe competitie ( Duitsland 3 ) is aangemaakt door moderator Eternity-Ass zijn we wederom in een competitie beland zonder voorbereiding. Kun je misschien even kijken wat er nu misgegaan is ?? bvd
AVCROMBOUT -
@AVCROMBOUT_NL
Jullie hebben blijkbaar niet goed begrepen wat ik hierboven heb aangegeven: de competitie moest niet meer worden verlengd en deze diende opnieuw te worden aangemaakt om op een andere server te belanden. Nu jullie de competitie verlengd hebben, heeft de competitie dus nog steeds een voorbereidingsfase van 1 dag op server Clarence. -
Okee dat kwam dan verkeerd over maar wil dat dan ook meteen zeggen dat Eternity zijn reeks van meer dan 100 seizoenen in één keer kwijtraakt ?? Dat zou natuurlijk erg vervelend zijn en daar kan ik me best wat bij voorstellen na jaren OSM gespeeld te hebben.
Enige wat ik in dit geval zou kunnen bedenken is een besloten competitie openen, de geavanceerde tools daarná op "alle managers mogen meedoen" instellen met de oefenwedstrijden op 4. Zou dat mogelijk wél kunnen werken ????????
AVCRombout -
@AVCROMBOUT_NL
Dat is inderdaad vervelend, maar de reeks doorbreken is de enige manier om aan een eigen competitie met 4 voorbereidingsdagen te kunnen komen.Zolang er geen geavanceerde tools (zoals timers versnellen, clubkascompensatie) worden uitgeschakeld bij het aanmaken van de competitie dan kunnen jullie de competitie besloten starten en deze daarna op elk moment weer openzetten.
-
@Silvester-J_NL : ik zal de huidige competitie niet verlengen en jou twee of drie dagen van tevoren berichten. Het is jammer van de hele reeks, maar anders blijven we dit soort seizoenen houden.
-
@Eternity-Ass_NL
Ok, top. We zullen jullie signaaltje afwachten. -
@silvester-j_nl Ik had de Doerak League aangemaakt, maar die hebben we in overleg met jou geannuleerd.
Bedankt voor je hulp! -
@eternity-ass_nl
Klopt, graag gedaan! We hebben inmiddels een compensatie aan je account toegevoegd voor het opnieuw aanmaken van de competitie. Veel succes met jullie competitie, die nu gelukkig wel 4 voorbereidingsdagen heeft. Aangezien dit is afgehandeld, zal ik het topic sluiten.