''team with better Line-up''
-
IK kreeg vandaag extra punten met de mededeling;
''Playd against team with better Line-up''
Maar hoe moet je dit lezen?
Dat ik een betere opstelling had of dat ik speelde tegen een team met een betere opstelling?Slaat ''wiht better Line-up'' op mijn team of dat van de tegenstander?
Ik denk het eerste, want ik krijg een soort van beloning ervoor.
-
@pellevaart_nl Hi,
Played against a team with a better line-up, betekent dat je gespeeld hebt tegen een team met een betere opstelling.
Het klopt dan dat je er punten voor krijgt, want het is natuurlijk een beloning waard als met een (iets) zwakkere opstelling, een resultaat weet te behalen.
-
@maricja_nl Dank je voor jouw reactie.
Nu was mijn team qua sterkte wel sterker? (gemiddeld iets van +7)
Het was tegen een sterk verdedigende opstelling ''4-5-1''.
Ik speelde met een kleiner middenveld (4) en aanvallender.Mogelijk zit de beloning dan in het meer aanvallende team..
-
@pellevaart_nl Gezien je team, lijkt het mij ook sterk dat je de minste spelers op het veld had staan Maar deze reward zou daar wel betrekking op hebben. Wellicht heeft het ook met de ds te maken. Tegen welk team had je gespeeld?
-
@maricja_nl Tegen team met doelstelling 16.
Zelf heb ik doelstelling 14.
Manager staat wel veel hoger in de ranglijst.
Zo ook medailles hoger (ik med / 7 , tegenstander med. 9)
-
@pellevaart_nl
Wij hebben dit voor de zekerheid even nagecheckt, aangezien dit een relatief nieuwe functie in het spel is. Naast het spelen tegen een betere opstelling kun je de bonus ook krijgen naar aanleiding van de tactische keuzes van beide managers. Je kunt daarbij een bonus krijgen voor het feit dat je in vergelijking met je tegenstander een minder gunstige tactische keuze hebt gemaakt.Hierbij is de tactiek in verhouding tot je formatie leidend.
- Voorbeeld: Als je 451 speelt met als tactiek "gebruik de lange bal" dan sla je dus een vijf-mans middenveld over door lange ballen naar je voorhoede te spelen. Hierdoor zal je door de bonus worden gecompenseerd door het tactische nadeel dat je hieraan ondervindt.
-
Geen verdere reactie meer van de topicopener. Het topic wordt daarom gesloten.