Spelen met meerdere accounts in competitie
-
Het viel mij zelf een paar keer op dat managers van twee teams op dezelfde tijd transfers doen op de transfermarkt.
Dan denk je al gauw dat éénzelfde manager met twee accounts speelt in de competitie.Als ik er een screenshot van maak, geldt dit dan als afdoende bewijs?
Want het lijkt me niet sportief als je met meerdere teams in een competitie speelt.Misschien kan iemand advies hierover geven?
-
@pellevaart_nl
Hoi,Zolang de spelers gekocht worden door teams buiten je competitie dan is er geen sprake van een overtreding van de regels. De computer komt namelijk 8 keer dag langs om spelers van alle teams te kopen, dus dan zullen meerdere managers ineens tegelijkertijd hun spelers verkopen.
Zie ook graag dit topic waarin wordt aangegeven wanneer iemand in overtreding van de regels kan zijn.
-
@silvester-j_nl Het gaat me niet om het kopen van spelers door de simulator.
Maar door managers zelf, die spelers van de markt afkopen ophetzelfde tijdstip.Dank voor de link
-
Tenzij ze van elkaar kopen is er geen enkel probleem.
-
@a-touch-of-magic_nl Je mag dus met twee verschillende teams spelen (of meer) in eendezelfde competitie?
-
@pellevaart_nl Nee dat mag niet.
-
@pellevaart_nl
Het kan natuurlijk toeval zijn en dat deze managers gewoon rond hetzelfde tijdstip inloggen vlak nadat er een transferronde is langsgekomen.Mocht het veelvuldig voorkomen, waardoor er een vermoeden ontstaat dat er sprake is van multi accounts dan kan je de managers aangeven via het reportsysteem.
-
@silvester-j_nl Ja, dat kan. Daar ben ik me van bewust.
Het kan heel toevallig zijn, dat je samen heel vroeg in de ochtend op dezelfde tijd inlogd.
Ik ga er op letten, of het meer voorkomt.dank
-
Dit lijkt mij verder wel duidelijk zo. Topic closed.