herenakkoord na update
-
Met dank aan @andy-vanmechelen_NL
Die deze toen stuurde -
@mestreech07022017_nl ik ben persoonlijk ook tegen het gebruik van boss coins.
Maar al deze screenshots hebben toch niks met dit topic te maken?
Als je iets tegen een bepaalde speler/crew hebt, los het dan prive op.......
Dit topic is juist aangemaakt om dat soort dingen te voorkomen, ga dan niet hier een crew of manager zwart lopen maken, daar schieten we niks mee op met zijn allen. -
@fc-kroll_nl Zoals je kan zien in bovenstaande screenshots dat je onzin verkoopt, maar je kan het slim aanpakken en nu aangeven dat psv eindhoven het niet meer doet, en ook echt niet meer doen natuurlijk zodat je de naam enigszins toch kan herstellen of je blijft liegen en dan is PSV Eindhoven niet alleen een crew die BC met hopen uitgeeft maar ook nog eens een bende leugenaars, aan jou de keuze..
Amen
-
andy vanmechelen_NL Dutch Usersreplied to kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL on last edited by andy vanmechelen_NL
@daankaars_nl nou dat is dus het nadeel van een slechte naam hebben als crew, op momenten als deze komen ze naar boven
niks mis met het vermelden van zo'n zaken toch..
-
@andy-vanmechelen_nl
Ik begin bij mijn eigen
En de screens die jullie maken duidt niet op mij dat ik veel BC gebruik ik ben dan wel cercle brugge maar je stuurt dan een screen van sint truide sv
Nogmaals ik ben geen BC spender laat ik dat voorop stellenNu voor PSV
Ja ik ben tegen BC spending en ja de meeste binne PSV ook
Wij hebben iedereen meerdere malen aangeven het niet te doen
En ze geven ook aan het niet tot vrij wel niet te doen
En wij tekenen niet het herenakkoord om gezeik te krijgen maar om duels zonder BC te spelen
Daarbij krijgen ook wij veel crews tegen die Met BC gooien ik noem geen namen zo zit ik niet in elkaar en ik wil niemand aan een schandpaal hangen wat jullie nu wel doen en dat vind ik zeer jammer om 1 crew aan de schandpaal te hangen via forums
Wil je iets uitpraten of overleggen doe dit dan lekker prive met mij -
Oké, hier gaat een slotje op. Elkaar zwart maken doen jullie maar via de PM.
Jammer dat er niet op een serieuze manier over dit onderwerp gesproken kan worden.