Tijden workers?
-
Ondanks een eerdere vraag op dit forum en het goed zelf proberen te volgen kan ik nog steeds geen duidelijk patroon vinden in de transfer workers. Ik heb ook nog steeds twijfels of er nog wel 8x per dag een transfer worker voorbij komt, het zou kunnen dat er in de nacht en vroege ochtend minder workers plaatsvinden dan voorheen. Nu misschien nog maar 6x per dag waardoor er inderdaad minder spelers verkocht worden dan voorheen.
Eerder werd hier op het forum na navraag bij GB gemeld dat de laatste worker op alle servers tussen 17:00 en 18:59. Ik vermoed dat dit niet klopt, aangezien op server Clarence al transfers voor 03:00 's nachts plaatsvinden.
Kan GB hier een volledig schema met worker tijden plaatsen? Ik had zelf het vermoeden dat het zo was:
tussen 03:00 en 04:59
tussen 05:00 en 06:59
tussen 07:00 en 08:59
tussen 09:00 en 10:59
tussen 11:00 en 12:59
tussen 13:00 en 14:59
tussen 15:00 en 16:59
tussen 17:00 en 18:59Maar dit blijkt dus niet te kloppen met de realiteit die ik zo goed mogelijk gevolgd heb. Wellicht zijn hier 1 of 2 tijden uit geschrapt of zijn de intervallen niet altijd 2 uur.
Ik wil dit graag weten omdat ik vaak mijn training afstem op de worker tijden, zodat ik een nieuw aangekochte speler nog op training kan sturen i.p.v. net mijn spelers op training gestuurd te hebben op het moment dat er een worker langs komt.
-
@koningco_nl
Hoi,We hebben dit even nagevraagd, maar er is verder niets veranderd aan het aantal workers dat op een dag langskomt. Dit zijn er nog steeds 8 per dag. Alleen de verdeling is veranderd: voorheen waren dit vaste tijden en nu zijn het variabele tijden. Verder wenst Gamebasics geen specifieke informatie te delen over het exacte schema met workertijden.
Als je een speler aan wil kopen om te laten trainen dan kun je hiermee rekening houden door de speler minimaal 8 uur voor de wedstrijd in training te plaatsen.