Verdwijnen managerspunten
-
Het verdwijnen van de managerspunten is de zoveelste domme beslissing. Ik ben al jaren bezig om de top 100 te halen en zit er telkens dicht bij. Die medailles slaan helemaal nergens op en zeggen niets over hoe goed en ervaren de manager is. Ik doe al mee sinds 2004 (!!) maar als je 2 maanden mee doet heb je al net zoveel medailles. Daarnaast slaan de beloningen ook nergens op. Als je wint krijg je maar 10 medailles en als je verliest gaan er meteen 1.500 af. Ik hoor al jaren dat uit onderzoeken blijkt dat die trainingskampen moeten verdwijnen. Haal die er gewoon eens een keer uit, die slaan namelijk ook nergens op. Opeens kan je daarmee verliezen van een flutploegje van 5 miljoen als je eigen team 50 miljoen is. OSM is niet meer het OSM van jaren geleden. Ik zit er ook sterk aan te denken om er na 17 jaar (!!) mee te stoppen. Helaas.... Maar de lol is er af....
-
Aangezien je deze post al in het discussietopic voor de divisies hebt geplaatst, sluit ik dit topic. Dat andere topic kan gebruikt worden om te discussiëren.