-
Kan hier nog eens naar gekeken worden?
Ondertussen zijn nu toch al enkele dagen de managerpunten afgezet en overgeschakeld naar de medailles, maar heb niet de indruk dat de Top100 achievement al rekening houdt met de ranglijst van de medailles.Ik zit dus duidelijk in de Top100, maar heb de bijhorende achievement (en BossCoins) nog steeds niet toegewezen gekregen.
-
@bvbperegrinus_nl
Hoi,Dit is gemeld bij Gamebasics. Wanneer wij meer weten hierover dan zal dit in dit topic gecommuniceerd worden.
-
@silvester-j_nl
Ik neem aan dat ik gewoon kan fluiten naar de Top100 achievement?!Het lijkt er op dat in alle stilte (heb er toch geen communicatie rond gelezen) de Top100 achievement samen met de Managerpunten is verdwenen?
Enkele dagen na het afzetten van de Managerpunten stond deze achievement er nog tussen, maar ondertussen is deze nergens meer te bekennen.Dit is een zeer zielige beslissing als dit effectief het geval is.
Gezien ik nog maar iets meer dan een jaar OSM speel, heb ik dus geen eerlijke kans gekregen om deze achievement te behalen.
Met de Managerpunten was het me ondertussen al gelukt om ongeveer tot plaats 4000 te geraken.
Bij de Medailles zat ik er wel goed bij, maar deze worden dus niet beloond?!Op het forum zijn gigantisch veel Managers die geen goed woord over hebben van dit (nieuwe) Medaille systeem (zeker ter vervanging van de Managerpunten), maar ik heb er altijd het beste willen van maken.
Ik begrijp dat de behaalde Medailles (bij hogere Divisies) aanzienlijk verminderen bij winst en gigantisch afnemen bij een nederlaag (en zelfs gelijkspel).
Maar om nu ook de Top100 achievement weg te laten, is om echt iedereen tegen dit systeem te laten keren, heb ik zo de indruk.Het is misschien een idee om gewoon alle bestaande Managers uit het systeem/spel te smijten en enkel nieuwe Managers toe te laten (die van geen puntensysteem weet hebben), dan is al dat gezever over het nieuwe Medaille systeem onmiddellijk van de baan.
Het zou geweldig zijn als GB toch nog de Top100 achievement nieuw leven zou inblazen, maar GB kenende gaat dit nooit of te nimmer meer gebeuren.
Waarschijnlijk word ik nu afgestraft omdat ik nooit BossCoins gekocht heb.
Ik begrijp dat GB het niets kan schelen, maar voor mezelf heb ik toch even wat bedenktijd nodig om me een nieuw doel te kunnen stellen waardoor het voldoening geeft op OSM te spelen.May the $ be with GB!!!
-
@silvester-j_nl
Nog steeds geen antwoord waarom met de omschakeling naar medailles de Top100 achievement verdwenen is?Top100 is Top100 of het nu met managerpunten of medailles is!
Nu is er dus eigenlijk geen reden (buiten de eer) om een hoge ranking na te streven, gezien je er toch niets voor in de plaats terug krijgt.
Het is nu dus al zo erg geworden dat het GB teveel is om managers die de Top100 weten te behalen 7500 BC toe te kennen.
Ik heb anders nog enkele 'goede' ideeën:
- schrap ook de overheersing achievements... weer een besparing van 8500 BC!!!
- voeg een extra scout achievement toe... waar 25 aankopen via Scout goed zijn voor een 'beloning' van 10 BC. In dezelfde orde kan er ook nog wel een extra achievement voorzien worden met het uitvoeren van 25 Besloten Trainingen/Trainingskampen.
-
@bvbperegrinus_nl
In plaats van meteen allerlei conclusies te trekken, zou je ook er voor kunnen kiezen om te wachten op een antwoord naar aanleiding van mijn eerdere reactie. De uitfasering van de managerpunten loopt nog altijd en deze wordt stapsgewijs uitgevoerd.De oude Top 100 achievement is inmiddels niet meer zichtbaar, maar deze zal in een andere en nieuwe vorm terugkeren. Tot die tijd is het een kwestie van geduld hebben totdat er meer duidelijk is.
-
@silvester-j_nl
Ik denk dat er nu toch zeker geen sprake meer kan zijn van 'in plaats van METEEN allerlei conclusies te trekken'? Gezien ondertussen het al meer dan een maand geleden is dat de omschakeling naar Medailles heeft plaatsgevonden!MAAR... van de (nieuwe) Medailles Top-achievement is momenteel nog steeds niets in huis gekomen. Dus blijf ik bij mijn mening dat er momenteel helemaal geen reden/beloning vasthangt aan het behalen van een Top-ranking.
Het begint er meer en meer op te lijken dat men over dergelijke hot-topics zolang mogelijk probeert te zwijgen, in de hoop dat na verloop van tijd, niemand er nog achter kraait.
-
@bvbperegrinus_nl
Het heeft even geduurd, maar de Top 100 achievement is inmiddels omgezet naar de nieuwe ranking, gebaseerd op medailles. De managers die op het moment van omzetten in de Top 100 stonden, hebben de achievements al reeds gekregen. De managers die de achievement nog niet hebben behaald, kunnen deze vanaf nu ontgrendelen door de Top 100 binnen te dringen.Aangezien dit probleem nu is opgelost, zal ik het topic daarom ook sluiten.