Toto select
-
Onderstaand een paar van de meest gestelde vragen in het Toto-Select topic. Om irritaties te voorkomen en te kunnen terugwijzen naar de openingspost hieronder een korte FAQ. Er zullen best een aantal dingen ontbreken, maar volgens mij staat het belangrijkste er wel in.
Wat zijn side-bets?
Side-bets zijn alle weddenschappen die een bookmaker aanbiedt naast de gewone 1X2 weddenschappen. De side-bets vind je bij de meeste bookmakers door achter de weddenschap op het + teken te klikken.Wat houdt over/under 2,5 in?
Over 2,5 doelpunten houdt simpelweg in dat er in een wedstrijd meer dan 2 doelpunten moeten vallen om een weddenschap goed te hebben. Under 2,5 houdt in dat er 0,1 of 2 doelpunten gaan vallen.Voorbeeld: Je voorspelt dat de wedstrijd Barcelona – Real Madrid over 2,5 gaat.
Weddenschap fout bij de uitslagen: 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-0, 0-2
Weddenschap goed bij de uitslagen: 2-1, 1-2, 2-2, 3-0, 0-3, 3-1, 1-3, 4-0, 0-4 etc.Verlengingen tellen niet mee, tenzij anders aangegeven. Voor over 1,5 / over 3,5 / over 4,5 etc. geldt uiteraard hetzelfde principe.
Wat houdt betten op 1X / 12 / X2 in?
Een weddenschap op 1X betekent dat de thuisploeg wint of gelijkspeelt. Een weddenschap op X2 betekent dat de uitploeg wint of gelijkspeelt. Een weddenschap op 12 betekent dat de wedstrijd een winnaar krijgt, en dus niet in een gelijkspel eindigt. Omdat deze weddenschappen minder risico bevatten zijn de quoteringen vaak erg laag.Wat is DNB?
De letters DNB staan voor Draw No Bet. Deze weddenschappen lijken op de 1X en 2X weddenschappen, maar zijn wel degelijk anders. Draw No Bet houdt in dat je jouw inzet terug krijgt als de wedstrijd in een gelijkspel eindigt.Wat is een Asian Handicap?
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/Hoe zit het met kaartpunten?
Bij sommige wedstrijden kun je inzetten op kaartpunten. Hierbij telt een gele kaart voor 10 kaartpunten en een rode kaart voor 25 kaartpunten.Wat gebeurt er als een wedstrijd wordt afgelast / uitgesteld?
Dit is afhankelijk van de omstandigheden. Vaak wordt de quotering op 1,00 gezet. Heb je een afgelaste wedstrijd in een rijtje, vervalt de quotering dus en valt er minder te winnen. Als een wedstrijd binnen 24 uur wordt hervat blijft een weddenschap meestal open staan. Bookmakers hanteren echter verschillende regels met betrekking tot dit onderwerp.Wat gebeurt er als een speler niet start?
Dan telt de weddenschap niet. Dus ook niet als je inzet dat een speler niet gaat scoren.Tellen verlengingen mee?
Nee, verlengingen tellen niet mee. Tenzij anders aangegeven.Wat zijn stakes, oftewel 1/10, 5/10, 10/10 etc.?
Gevorderde betters gebruiken vaak stakes om aan te geven hoeveel zij inzetten op een weddenschap, en daarmee hoe zeker ze ergens van zijn. Een stake van 1/10 wordt gebruikt voor een weddenschap met heel hoge quotering en kleine kans van slagen. De inzet is dan dus laag. Stake 10/10 wordt ingezet als men ergens heel zeker van is. Spelers kiezen zelf hoeveel inzet elke ‘stake’ voor hen betekent. Zo kan 1/10 betekenen €1 inzet en 10/10 betekenen €10 inzet. Natuurlijk kun je ook kiezen voor 1/10 is €3 inzet en 10/10 is €30 inzet.Welke bookmaker is het best?
Er is niet een speciale bookmaker die het best is. Veelal wordt door Nederlanders Unibet gebruikt. Unibet heeft een mooie startbonus en heeft vaak hoge quoteringen ten opzichte van andere bookmakers. Daarnaast zijn er soms speciale acties waar leuk van te profiteren is.ToTo geeft veel lagere quoteringen dan op het internet. Er valt hier dus veel minder winst te behalen. Positief aan het spelen in de winkel blijft wel het idee. Even op het fietsje naar de sigarenboer en een formuliertje invullen.
Hoe zit het met betten/uitbetalen als ik geen 18 ben?
Officieel is dit niet toegestaan in Nederland/België. In veel ToTo-winkels wordt echter niet moeilijk gedaan als iemand 15/16 of 17 jaar is. Meestal wordt hier niet op gecontroleerd, maar dit is verschillend per winkel. Online betten onder de 18 is lastiger. Met uitbetalen wordt vaak gevraagd naar een geldig legitimatiebewijs die overeenkomt met de spelersnaam.Paysafecard (geld storten zonder rekening):
De Paysafecard is een handige methode om geld op je account te zetten zonder daarbij een banktransactie te gebruiken. Paysafecard heeft honderden verkooppunten over heel Nederland waar je een code kunt kopen. De verkooppunten zijn te vinden op de site van Paysafecard. In de winkel krijg je een bonnetje met je code. Deze code vul je vervolgens in bij je bookmaker en het geld staat er direct op. Let op: soms kost dit 3% transactiekosten. Bijvoorbeeld bij Unibet.Speltip 1:
Vraag niet: ‘Wint Barcelona van Real Madrid?’.
Als iemand dit van te voren zou weten zou het wel erg makkelijk geld verdienen zijn.Speltip 2:
Wij hebben zelf ook ogen en oren gekregen, dus het posten van tussenstanden en uitslagen heeft weinig zin.*met dank aan Ducksen12
-
-9.5 cavs @2.25
-
cavs under 197.5 @3.65
-
under binnen
pfff saai weekend met interlands. Ben wel eindelijk een keer verstandig geweest door ze te skippen
-
@bringdaruckus_NL #lol hier ook man, mede door geldgebrek ook.
-
Vanavond misschien Raptors pakken. Vind Cavs nog niet echt overtuigen.
-
ik wil niet weten hoeveel geld ik al heb weggegooid aan kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden
-
@bringdaruckus_NL said in Toto select:
ik wil niet weten hoeveel geld ik al heb weggegooid aan kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden
Idem.
-
@bringdaruckus_NL Jaa blijft toch echt een sicke bait. EL groepsfase bijna net zo.
-
ff test, nieuw forum blijkbaar
-
Real @4 en draw @4.10.
-
Badr hari @2.2
-
-
@hap-slik-weg_NL Ik zie trouwens +5 achter die bet staan maar als ik klik zie ik maar een bet. Zou ook graag op knockout wedden
-
@bringdaruckus_NL Wilde ik je nog vragen haha. Misschien komen die odds later nog.
-
@hap-slik-weg_NL de odds zijn er.
een ding snap ik niet, under 0.5 rounds @5.75 en badr round 1 win @3.75
-
heb under 0.5 @5,75 en under 1.5 @2,5 gepakt.
-
@bringdaruckus_NL Aight. Wat snap je niet trouwens? De odd? Of de under?
-
@hap-slik-weg_NL
als badr round 1 al wint is toch under 0.5. Waarom is die badr odd dan lager -
@bringdaruckus_NL Die under 0.5 is volgens mij dat de match eindigt zoals McGregor vs Aldo toen dus binnen een minuut ofzo. Vandaar dat die odd hoger, want Badr heeft dan langer de tijd als hij na 1 ronde wint (kan bijvoorbeeld ook laatste 10 seconden).